|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 111)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Roger
vandaag even mogen meerijden in deze beauty:crazy:
|
18 jarige achter het stuur van zo'n wagen is onverantwoordelijk :toothless |
|
|
| jp |
| Wat een vet feest van dat Dreamteam :wtf: |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
18 jarige achter het stuur van zo'n wagen is onverantwoordelijk :toothless |
meerijden he;) |
|
|
| jp |
M'n auto is weer glansrijk door de APK-keuring gekomen :toocool:
De opmerking dat ie erg veel lawaai maakt heb ik maar als compliment opgevat :toothless |
|
|
| Teknikol |
| jeej eindelijk vakantiewerk! een maandje hovenieren om daarna een maandje te gaan schilderen! eindelijk weer doekoes voor nieuwe gear! |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb met goed gevolg enkele sollicitatiegesprekken afgerond!
Vorige week bij AEF(.nl) , daar ben ik zeer tevreden over en daar hoor ik deze week wat van (maar heb een goed gevoel. En bij Interminjunior (www.interminjr.nl) heb ik een eerste gesprek gehad en daar ga ik volgende week op assessment.
Vrijdag een gesprek hier binnen VROM met mijn manager, waarbij het zeer waarschijnlijk gaat over mijn verder verbintenis.... Zoals het er nu naar uitziet wordt mijn (uitzendbureau)-contract verlengd, en krijg ik zelfs al promotie! :eyes:
Het gaat in ieder geval nu 'carrieretechnisch' zeer goed :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| Whoeeehoeeeee net uit de wandelgangen gehoord dat de systeemovergang waarschijnlijk een maand uitgesteld gaat worden....overgang staat gepland op 12.09.05, maar dat wordt waarschijnlijk 12.10.05 en das de dag dat ik in het vliegtuig zit naar Aussie........dus dat scheelt mij een hoop overgangsellende.........:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
Ole ole!
Vandaag is Casema eindelijk aangesloten! Van 90 kb/s nu naar 1200 kb/s! Eindelijk een beetje SNEL internetten en fatsoenlijk downloaden.
als mensen nu nog dingen van me nodig hebben voor Youseit.com, dan hoor ik het wel :) |
|
|
| eieregooie |
Ah, het grote pakket..
Die roelz :D |
|
|
| New Wave |
| 1200 is peanuts :D, 4000 roeleerd :p |
|
|
| jp |
| 2000 voldoet prima om TA vol te kladden :o |
|
|
| eieregooie |
| Ohh, ik had het over 1200kB/s he :D Dacht dat Bram t daarover had... kan me niet voorstellen dattie nog met 90kb == 11kB zat... Maar wie weet... |
|
|
|
|