|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Hij heeft nog een fles Smirnoff/Bacardi tegoed |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Hij heeft nog een fles Smirnoff/Bacardi tegoed |
hahaha okeeee |
|
|
| jp |
wegenbelasting sucks :mad:
Dan maar a/h eind v/d maand een Gaystation 2 kopen :) |
|
|
| Creamfields23 |
Gisteren helemaal over de rooie over mijn eerste auto en nu weer helemaal happy. Heb zelf het probleem gifixt. Kom ik bij mijn neefje in de zaak zegt ie leuke auto, maar geen cd speler is minder.
Krijg ik gewoon een pioneer MD met Cd wisselaar voor nopjan mee. Vet baas! Wilde komende weken zaterdagen gaan werken om een installatie aan te schaffen :tongue2 |
|
|
| Phortje |
Nog een middagje klussen en m'n kamer is klaar :)
En dan verhuizen :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by jp
Hij heeft nog een fles Smirnoff/Bacardi tegoed |
:D:D Vos doet alles voor Vodka ;) |
|
|
| jp |
http://www.ofjeworstlust.com/050223.html
:haha: |
|
|
| DJ_Siesta |
| jeuj rijbewijs binnen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jeuj rijbewijs binnen |
Feli kerel. 1e keer?
Alle goede coureurs slagen pas de 2e keer ;) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Feli kerel. 1e keer?
Alle goede coureurs slagen pas de 2e keer ;) |
Maar de beste coureur de 3de keer ;)
Siesta: gefeliciteerd! :D |
|
|
| DJ_Siesta |
1e keer he :D
thnx! was een koekje trouwens, vet rustig op de weg hier in heerenveen :p |
|
|
| jp |
Wat een FANTASTISCHE dag :toocool:
Eerst in Amstelveen naar de tandarts. Niks bijzonders, zelfs geen tandsteen. En die assistente... oh mijn god wat een lekker ding
Toen in de auto naar Amsterdam-Noord. Ik rijd zo'n 90 waar 50 is toegestaan omdat ik een veegwagen in moet halen. In voeg in achter een vrachtauto en zie dat de agent met z'n laserpistool me niet heeft kunnen klokken :D
Toen werken. Van half tien tot half een. Lekker vroeg klaar. Onderweg nog een flitsauto gespot die met een lege accu stond. Die moest een collega met startkabels erbij roepen. Net goed :p
En ja toen op weg naar huis nog even gesport tegen een Chrysler Neon die zo nodig moest plakken. Amerikaanse rommel :haha:
Het is zoooo lekker weer buiten. Die serotonine spuit door de aderen, kom maar op met die zon. Straks maar effe een biertje scoren :D
Morgen krijgt die oude polygamist een tuin op z'n buik. Dat ga ik maar eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken :D |
|
|
|
|