|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| zoveel is het net hoor:) Tis meer ff tusendoor een kiekje nemen en soms een reply:) Heb het te druk om echt fora af te struinen:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
zoveel is het net hoor:) Tis meer ff tusendoor een kiekje nemen en soms een reply:) Heb het te druk om echt fora af te struinen:) |
mwjha ik ken dat :) effe 5 minuten werken en daarna efef sjekken. Zo benje 5 minuten aan hetw erk en 10 minuten bezig het forum af te spitten :p |
|
|
| Optimus |
| mwah, meer 2 minl lezen en dan op post reply drukken en dan naar word verder gaan:) En daarna na paar min weer terug naar Safari om reply te tikken en dan weer terug:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mwhehe, zeur niet, jij krijgt nog niet eens een pc met internet, zoveel vertrouwen hebben ze in je:D |
Tsja, internet bij de wouten...dat kan niet :) Dat heeft niemand. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, internet bij de wouten...dat kan niet :) Dat heeft niemand. |
Logisch :) Stel dat al die wouten zitten te internetten terwijl heel nederland zit te zeiken dat die gasten eens de weg op moeten :) |
|
|
| kolkiewolkie |
* Tis weekend!
* Uitgaande dat ik morgen nog wel een auto bij pa weet los te weken ga ik morgen weer es naar een heerlijk vaag feestje :cool: . Psychedelic open air circus :) . 1 nadeeltje: Iris draait er (dat is geen nadeel ofcourse ;) , maar dan ben ik alweer weg (dat is dan wel weer een minpuntje) maar daar kom ik wel overheen :D . |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
* Tis weekend!
* Uitgaande dat ik morgen nog wel een auto bij pa weet los te weken ga ik morgen weer es naar een heerlijk vaag feestje :cool: . Psychedelic open air circus :) . 1 nadeeltje: Iris draait er (dat is geen nadeel ofcourse ;) , maar dan ben ik alweer weg (dat is dan wel weer een minpuntje) maar daar kom ik wel overheen :D . |
Ga zo lekker het strand op :)
Dan vanavond naar Utrecht, Fahrenheit 9/11 kijken bij een vriend, en dan zondag een 'private party' van de Exposure, waar Stef Vrolijk ook draait. Toch maar even kort een feestje, om het af te leren. ;) |
|
|
| Tim81 |
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk :toothless !
Nog steeds prachtig weer in Nederland en morgen DANCE VALLEY. Hopelijk blijft het mooie weer nog even hangen in Nederland en kan ik nog ruim 2 weken van mijn vakantie genieten... |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik ben happy omdat ik eindlijk Beavis and Butt-Head the movie heb gekocht. |
|
|
| jp |
| Ik ben happy omdat ik blij voor je ben :toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ben happy omdat ik blij voor je ben :toocool: |
Das fijn om te horen dat iemand blij voor me is :D |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben bijna altijd blij, maar nu extra omdat ik donderdag eenb sollicitatiegesprek heb!!
Joepie en ik word toch wel aangenomen :D lol dus dan ga ik fijn in Mokum wonen.
Maar ik koop wél een Feyenoord clubcard :p
Pijnlijk he? Voor al die provinciale Ajacieden. Een Feyenoorder in jullie stad :D whaha :p JA TIM! BLEEEEEEEEH
p.s. ik geef m'n adres niet :D |
|
|
|
|