|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Ik denk niet dat ze in New York snel een Red Bull Air Race zullen houden...

:wtf: |
|
|
| jp |
De Jamaicaan Asafa Powell heeft het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. Hij zette een tijd neer van 9.77
De sprinter liep het koningsnummer van de sprint één honderdste sneller dan Tim Montgomery in september 2002 deed. De 22-jarige Powell liep het nieuwe record bij Super Grand-Prix wedstrijden in Athene.
Vorige maand liep Powell al 9.84 en vorige week liep hij ook al 9.85. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
De Jamaicaan Asafa Powell heeft het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. Hij zette een tijd neer van 9.77
De sprinter liep het koningsnummer van de sprint één honderdste sneller dan Tim Montgomery in september 2002 deed. De 22-jarige Powell liep het nieuwe record bij Super Grand-Prix wedstrijden in Athene.
Vorige maand liep Powell al 9.84 en vorige week liep hij ook al 9.85. |
hahaha, goed bezig die vent.. Dat haald m'n auto niet eens :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Fiets kopen? :toothless :toothless :toothless
download video |
Phunny :D |
|
|
| jp |
| Ben blij dat ik straks WEL het Defqon terrein op kan :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| Vanmorgen dmv een mondeling (her)tentamen weer een vakje geslacht :cool: . Da's mooi, nu die van aankomende maandag, donderdag, de maandag erna en de dinsdag erna en ik ben er weer vanaf :tongue2 . |
|
|
| eieregooie |
Me zusje is geslaag voor haar VWO :)
Niet zo heel gek... Ze moest voor haar exames 2 keer een 4,5 halen, en de rest nog lager :tongue2 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Me zusje is geslaag voor haar VWO :)
Niet zo heel gek... Ze moest voor haar exames 2 keer een 4,5 halen, en de rest nog lager :tongue2 |
Je weet het he....alset over zusjes gaat dan isset pics or stfu.....:D |
|
|
|
|