|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| Woehoe! Heb voor een vrij zachte prijs een Yamaha RX-V800RDS 5.1 versterker en een PS2 met toebehoren en Pro Evolution Soccer 4/Hitman kunnen kopen. Nu nog even een serieuze set speakers proberen te regelen :cool: Iemand tips voor speakers die het zowel goed (lees: hard) doen bij EDM als bij films? |
|
|
| Freezel |
| NU NRG ROCKS! Heb ze vannacht gezien in Schotland, dak ging eraf :D DV wordt super! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Straks eens die Crocky chips proberen :) |
Crocky Paprika is echt ranzig. Smaakt naar verbrande sjips. yak |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
NU NRG ROCKS! Heb ze vannacht gezien in Schotland, dak ging eraf :D DV wordt super! |
Zeg dat nou niet, straks kan ik twee weken voor DV geen oog meer dicht doen van de zenuwen! :p :D |
|
|
| jp |
Kai Tracid
09.07. Berlin Love Base
28.08. Den Haag Centre of Den Haag
10.09. Weeze, Niederrhein Q-Base
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| SnuggLe |
Hoorde vrijdag dat mijn contract verlengd wordt tot minstens 1 januari 2006, en daarnaast sta ik hoog op de lijst om verder een tijdelijk contract te krijgen :-)
Net krijg ik daarnaast te horen dat ik loonsverhoging krijg, oftewel een periodiek omhoog ga! :D :D Echt wel beter, spreekt toch een stukje waardering uit.
Werk er pas vanaf april, en ik verdiende al zeker niet slecht, maar dus nog een periodiek erbij! Hiep hoi! |
|
|
| MaGiK54 |
Vet hoor :toocool: |
|
|
| jp |
Bij het Beierse Staubing heeft de Duitse politie een auto aangehouden, waarvan zij dachten dat die bestuurd werd door een skelet. Toen ze de wagen langs de kant van de weg gezet hadden, bleek het echter om een Brits model te gaan, met het stuur dus aan de rechterkant.
Aan de rechterkant zat de 24-jarige eigenaar van de auto netjes achter het stuur. Hij zei dat hij het cool vond om met een dergelijke passagier onderweg te zijn. Het plastic geraamte op de bijrijdersplek had overigens netjes een gordel om. De man mocht doorrijden. |
|
|
| Asperge |
| lol @ jp, waar haal je die berichten toch iedere keer vandaan! |
|
|
|
|