|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
het begint hier te dooien, eerste voortekenen van de zomer :D
zelfde verhaal, positieve insteek. Prima aanpassing aan de thread naar wij dachten :o |
Goeie post! :o |
|
|
| MaGiK54 |
| Ben blij dat ik thuis ben..............:cool: |
|
|
| jp |
| Blij dat de hond m'n spagetti heeft opgegeten |
|
|
| websley |
Gisteren was het hier gewoon MOOIER dan vandaag met dat gedooi:o...
(Helmond 27-12-04) |
|
|
| jp |
| Die sneeuw vanmorgen was mega irritant. Erg glad en je sokken waren binnen 5 minuten doorweekt :mad: |
|
|
| Djeebie |
| Wel vet leuk met de auto door de straat glijden :cool: |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by jp
Die sneeuw vanmorgen was mega irritant. Erg glad en je sokken waren binnen 5 minuten doorweekt :mad: |
Niet zeuren... Dat hoort allemaal bij de winternostalgie:D |
|
|
| jp |
| Niet 's ochtends in de spits :o |
|
|
| jp |
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Catharina-Amalia, deelt het volgende mede:
"Ik ben heel blij dat ik U nu allemaal mag zeggen dat ik medio juli 2005 een broertje of zusje hoop te verwelkomen. Mijn ouders zijn daar ontzettend dankbaar voor en gelukkig mee. Ik wilde deze gelegenheid ook gebruiken om te bedanken voor alle kaarten en cadeautjes die ik van veel mensen uit het land mocht ontvangen voor mijn eerste verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad!" . |
|
|
| MaGiK54 |
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Catharina-Amalia, deelt het volgende mede:
"Ik ben heel blij dat ik U nu allemaal mag zeggen dat ik medio juli 2005 een broertje of zusje hoop te verwelkomen. Mijn ouders zijn daar ontzettend dankbaar voor en gelukkig mee. Ik wilde deze gelegenheid ook gebruiken om te bedanken voor alle kaarten en cadeautjes die ik van veel mensen uit het land mocht ontvangen voor mijn eerste verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad!" . |
Kan Amalia al praten dan ???? |
|
|
| jp |
| Natuurlijk het is toch een prinses? Lees je geen sprookjes of zo? Ook kikkers en zo kunnen een aardig woordje babbelen :o |
|
|
| MaGiK54 |
Natuurlijk het is toch een prinses? Lees je geen sprookjes of zo? Ook kikkers en zo kunnen een aardig woordje babbelen :o |
Ze lijkt eerder op een kikker dan op een prinsesje :o |
|
|
|
|