|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Robert
na tijdje van niet zo tevreden zijn met mn muziek gaat het eindelijk weer goed (vind ik dan), vooral de laatste 2 weken. :) |
laat maar eens iets horen dan ;)
edit: RDN - Spiral :eyes: w0000000000000t |
|
|
| MennoB |
Ik ben zeer blij nou. Ik ben gewoon geslaagd voor mijn tussentijdse toets (vrijstelling bijzondere verrichtingen) terwijl ik mijn bijzondere verrichtingen vet fout had gedaan :). Ik moest 3 keer file parkeren en dat ging echt helemaal niet... :( (ik had overigens de andere bijzondere verrichting, keren op de weg, wel gehaald)
Mja, toch geslaagd :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik ben ook blij, want morgen is me laatste werkdag en dan 3.5 week geen zeikende verzekerden aan de lijn, whieeeeeeeeeeeeeeeee. |
|
|
| ambs |
| Ik ben blij want ik ben zondag jarig en ik vier het zaterdag avond bij Armin in DC :D wooeeiiiii |
|
|
| Flippe |
| Ik ben blij omdat het nu voor mij weekend is! |
|
|
| Supreme Theory |
Ik ben blij dat ik 2 weken geleden een nieuw snowboard gekocht :)
Minder blij dat ik em nog steeds niet heb kunnen testen :( |
|
|
| arj1o1 |
| woeeeeeeeeeei ik heb mijn scheidsrechterexamen gehald na voor de 3e keer op zijn geweest:D |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Ik ben blij dat ik 2 weken geleden een nieuw snowboard gekocht :)
Minder blij dat ik em nog steeds niet heb kunnen testen :( |
Board je al lang?
Wat voor boad heb je gekocht? Want mijne is oud en versleten, is aan vervaning toe! Bindingen zijn nog goed ( Burton Customs ) |
|
|
| jp |
Snowboarden is pretty cool, vooral met jumps en in de tiefschnee. Helaas zijn de liften meestal niet echt boarderfriendly :(
Dan maar skieen :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Ben 3.5 weeeeeeeeeeeek vrij, ooooooooh wat ben ik blij :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik ben blij want ik ben zondag jarig en ik vier het zaterdag avond bij Armin in DC :D wooeeiiiii |
gefeliciteerd :p
 |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik ben blij want ik ben zondag jarig en ik vier het zaterdag avond bij Armin in DC :D wooeeiiiii |
Gefeliciteerd :) |
|
|
|
|