|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Een leuke 'maandag morgen' mop op dinsdag. Gisteren verzonnen in een klas met een nogal hoog niveau :D
Komt een buitenlander bij een winkel om een niet-machine te kopen. Toen hij thuis kwam met dit niet-machine, bleek hij kapot te zijn. Dus de man ging terug naar de winkel, zette de niet-machine op de toonbank en zei: Die niet goed!
:D |
|
|
| jp |
Sylvie Meis en Rafael verkopen huwelijk aan SBS Shownieuws

De Hollandse variant op de Beckhams. voetballer Rafael van der Vaart en werkloos soapie Sylvie Meis, willen blijkbaar ook nog eens een slaatje slaan uit hun huwelijk.
Het SBS showbizzprogramma ‘Shownieuws’ zal op vrijdag 10 juni het huwelijk van topvoetballer Rafael van der Vaart en tv-presentatrice Sylvie Meis exclusief uitzenden. Een registratie van de dienst is ’s avonds tijdens de reguliere uitzending om 19.30 uur te zien bij SBS 6. Hoeveel geld er met het verkijgen van die exclusieve rechter gemoeid is is (nog) niet bekend, maar geruchten willen dat het om 100.000 euro zou gaan.
Enkele maanden geleden bracht Shownieuws het huwelijk van Bonnie St. Claire ook al op de buis. Meis en Van der Vaart zullen op hun huwelijksdag overigens de hele dag gevolgd worden door Shownieuws.
De verkoop van het huwelijk wekt de nodige verbazing, want bepaald armlastig is de bruidegom niet... het lijkt eerder dat de bruid een dusdanige hang naar publiciteit heeft dat het idee voor het tv-huwelijk uit haar koker komt.
Overigens zullen Sylvie en Rafael niet lang meer in ons land wonen nu Rafael weigert bij te tekenen bij Ajax. Het paar zou naar het buitenland -Spanje- willen verkassen waar verschillende spaanse subtoppers dingen naar Van der Vaart.
Voor Sylvie Meris en Rafael is het huwelijk dan ook een soort afscheid van Nederland en dat zullen we weten ook...
Al maanden is Sylvie druk in de weer met de 'de mooiste dag van mijn leven'. Geld lijkt daarbij geen rol te spelen, want op haar huwelijksdag dag zal Sylvie een bruidsjurk dragen van de Libanese couturier Elie Saab, die al snel enkele tienduidenden euro's vraagt voor zijn exclusieve ontwerpen... |
|
|
| MennoB |
Haha, kreeg net telefoontje van een maat van mij. Dat onze school is ontruimd en dat alle lessen vandaag uitvallen, omdat de school in brand stond! :haha:
Schijnt iets vlam te hebben gepakt tijdens het slijpen ofzoiets. Maar iig ik heb weer eens een vrije dag, en aan het weer te zien een mooie vrije dag! :cool: (in het zuiden dan he) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Al maanden is Sylvie druk in de weer met de 'de mooiste dag van mijn leven'. Geld lijkt daarbij geen rol te spelen, want op haar huwelijksdag dag zal Sylvie een bruidsjurk dragen van de Libanese couturier Elie Saab, die al snel enkele tienduidenden euro's vraagt voor zijn exclusieve ontwerpen... |
Hahaha ja vind je het gek. Ze moest hem wel speciaal laten maken want haar borsten zijn groter dan gemiddeld :D |
|
|
| jp |
Goh, je wordt 15 en hebt een feestje
 |
|
|
| nwopper |
^:stongue:
Hehe, die is wel ernstig, ja.
Ik heb eindelijk mijn eerste interview als ETN.fm schrijver!!! Met Ernesto vs. Bastian! :D
Zeker vettt!! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by nwopper
^:stongue:
Hehe, die is wel ernstig, ja.
Ik heb eindelijk mijn eerste interview als ETN.fm schrijver!!! Met Ernesto vs. Bastian! :D
Zeker vettt!! |
VET!!! :D |
|
|
| nwopper |
Jup, vet he? Ik vind t wel vet! :D
En JP is gewoon jaloers op mijn ch00nplayer. Als je me mee laat rijden mag je m heel even aanraken.... Vergelijk het maar met Space Mountain.... |
|
|
| jp |
| Pffff jij zou anders maar wat graag m'n De Leon vibrator en JamX glijmiddel lenen. Nou mooi niet. Die blijven samen met de Tracid konthaartrimmer en Gabriel & Dresden tepelklemmen veilig in m'n dashboardkastje. Ok, heel misschien mag je m'n Deep Dish tissues gebruiken als je moet niezen of zo, maar niet meer dan twee velletjes :o |
|
|
| Remy D |
| ik ben blij om meer dan 1 rede |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by jp
Pffff jij zou anders maar wat graag m'n De Leon vibrator en JamX glijmiddel lenen. Nou mooi niet. Die blijven samen met de Tracid konthaartrimmer en Gabriel & Dresden tepelklemmen veilig in m'n dashboardkastje. Ok, heel misschien mag je m'n Deep Dish tissues gebruiken als je moet niezen of zo, maar niet meer dan twee velletjes :o |
Tsss...dacht je dat ik die al niet heb, als hardcore DuMonde-fan moet je die hebben. Zelfs de special edition en gesigneerd. De konthaartrimmer heb ik via Ebay gekocht.
Maar....die tepelklemmen....:eyes: :eyes: |
|
|
| jp |
Ze zitten heeeeeeerlijk. Ik heb ze met een laagje chroom (lekker bling bling) en speciaal tasje om ze veilig te vervoeren :toocool:
 |
|
|
|
|