|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Dat is het zeker!
Dus moet je toch maar nieuwste FHM kopen ;) |
|
|
| Cosmic |
Ik heb 100 enquetes terug voor mijn scriptie! Gaat echt veel beter dan verwacht, in 10 dagen kan ik alles al gaan invoeren in SPSS:D
(tis wel een saai werk dat invoeren trouwens, maar goed...je doet t voor een goed doel). |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik heb 100 enquetes terug voor mijn scriptie! Gaat echt veel beter dan verwacht, in 10 dagen kan ik alles al gaan invoeren in SPSS:D
(tis wel een saai werk dat invoeren trouwens, maar goed...je doet t voor een goed doel). |
Das toevallig, ben ook net weer met SPSS aan het prutsen! Alleen niet voor mijn scriptie (gisteren wederom de deur uit gedaan...donderdag hoor ik meer of ik snel mijn Drs. titel heb!) maar voor een studentassistentschap. Mag 700 best grote vragenlijsten gaan invoeren...!
Waar gaat je scriptie over? |
|
|
| MaGiK54 |
Brrrrrrrrrrrrrrr :eek: |
|
|
| jp |
Grootvader (55) verkozen tot Mr. Universe
Gerald Williams uit Wales, een voormalige staalwerker van 55 jaar oud en tevens grootvader van drie kinderen, is in Philadelphia (VS) uitgeroepen tot Mr. Universe in de klasse tot 65 kg. Daarmee versloeg hij meer dan 25 concurrenten die allen stukken jonger waren dan hijzelf.
Deze prijs is nu al de elfde bodybuilding prijs die Williams pakt in drie jaar tijd. Hij trainde de z'n hele leven al, maar begon pas drie jaar geleden serieus met z'n body building, nadat de staalfabriek waar hij 36 jaar werkte, de deuren sloot. Williams werkte sindsdien als fitness instructeur.
"Ik was altijd al actief bezig met trainen, maar sinds ik ontslagen werd toen de staalfabriek sloot, besloot ik de zaken pas echt serieus aan te pakken", aldus Williams. Williams werd tot z'n eigen verrassing in oktober al verkozen tot Mr. Wales, wat hem toegang verschafte tot de Mr. Universe verkiezing. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by robin
Tis dus een wijven avatar :D |
Nee, dat ding van jou dan!:rolleyes: |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Das toevallig, ben ook net weer met SPSS aan het prutsen! Alleen niet voor mijn scriptie (gisteren wederom de deur uit gedaan...donderdag hoor ik meer of ik snel mijn Drs. titel heb!) maar voor een studentassistentschap. Mag 700 best grote vragenlijsten gaan invoeren...!
Waar gaat je scriptie over? |
700:eek: Ik vind 100 al veel.
Mijn probleemstelling:
In hoeverre worden marketinginstrumenten toegepast bij in Nederland gevestigde geldwervende not-for-profit organisaties?
Doelstelling
Een overzicht te creëren of en op welke manier het marketingbeleid van Nederlandse geldwervende not-for-profit organisaties wordt toegepast.
En dan zijn dit de hypothesen:
• Hypothese 1: Hoe groter de organisatie, hoe meer financiële middelen.
• Hypothese 2: De organisatiegrootte heeft een positief effect op het gebruik van
marketinginstrumenten.
• Hypothese 3: Concurrentie heeft een positief effect op het gebruik van marketinginstrumenten.
• Hypothese 4: Des te afhankelijker men is van bepaalde bronnen, des te meer zal men gebruik maken van marketinginstrumenten. |
|
|
| SnuggLe |
Ah oke, ziet er goed uit.
Heb de mijne net gisteren ingeleverd. Teruggebracht van 136 naar 100 pagina's, incl. bijlagen. Hoop dattie nu goed is en ik heb mijn drs dan binnen! |
|
|
| Creamfields23 |
IK kreeg vandaag een belgen mop binnen via mijn mail die ik
graag met jullie wil delen:
(Belgisch grapke)
Unne vent zegt tegen z'n madam: "zeg sjoeke, ist goe dak oe vandaag unnne keer in oe oor neuk?"
Die vrouw: "Ja mar schat, gonne kik dan nie doof worden?"
Vent: "mor nee, ik steek em al 15 jaar in oe bakkes en ge zwijgt nog altijd nie !
:stongue: Geweldig |
|
|
| MaGiK54 |
| Eindelijk de LOTR triologie compleet :crazy: |
|
|
| jp |
Throw-Egg and Jay to da Pee checkin' da hood big pimpin'
 |
|
|