|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
avond 2 van carnaval was weer iets zatter en leuker dan avond 1.
De wagen is nu helemaal klaar. Ik ga me nu als een prins verkleden voor me rol in de optocht.
wish me luck mensen |
|
|
| nwopper |
| Have fun! :toothless |
|
|
| jp |
| Ik ben blij want TE komt eraan :) |
|
|
| nwopper |
Ik ben blij want ik ben zo blij....damn ik ben zo blij.... Getverdemme, blijheid werkt verslavend. :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Did I mention dat ik blij ben?
HEE IK BEN BLIJ!!! |
|
|
| websley |
CARNAVAL!
Lekker gezopen gisteravond:D |
|
|
| HBtje |
Mag ik dan de Anti Carnaval Alliance opstarten
#1 HBtje
[youp-van-t-hek]
Gadverdamme Gadverdamme Gadverdamme Wat heb ik een TERING-hekel aan Carnaval
[/youp-van-t-hek] |
|
|
| websley |
| Ach man, daar gaat het toch helemaal niet om... Het gaat erom dat je een keer lekker gek mag gaan doen op idoite (niet-inventieve) muziek. En ik heb daar geen problemen mee:D;) |
|
|
| jp |
| De enige mogelijkheid voor travestieten in het katholieke zuiden om hun hobby in het openbaar uit te oefenen |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by jp
De enige mogelijkheid voor travestieten in het katholieke zuiden om hun hobby in het openbaar uit te oefenen |
Want daar staat bij ons nog steeds de doodstraf op!:D
:rolleyes: |
|
|
| jp |
OMFG, nog 5 dagen en dan gaat DJ Jean weer draaien :eyes: :eyespop: :crazy: :wtf:
Ik kan echt niet meer wachten :nervous: |
|
|
| nwopper |
JP? Alles goed?
Jean? :conf:
:tongue3 |
|
|
| Esrem |
| Ik was dus gister platen verloren ergens onderweg van Buren naar Utrecht en ze waren niet van mij, ik echt balen en me afvragen waarom ik de laatste tijd toch allemaal belangrijke dingen verlies, welke les moet ik leren:rolleyes::toothless...maar nu belde Arriva vanochtend dat ze waren gevonden:D jehh was zo blij. Er betsaan dus toch nog eerlijke mensen op deze wereld:) |
|
|
|
|