|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 184)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Mocht PvD op SG draaien dan is de keuze makkelijk. Maar aangezien dat ID&T is zal het niet gaan gebeuren :p |
|
|
| Mindphaser |
Kom net thuis.. zit effe op PF te loeren en krijg voor de verandering eens een leuk berichtje :)
"Dj Jean nodigt jou uit! Wil jij, Mindphaser, gratis naar Madhouse?
Het blijft een gekkenhuis, Madhouse van Dj Jean. Keer op keer flikt hij het weer en brengt je hoofd op hol! Ook op 3 februari is niks hem te gek om er een dik feest van te brouwen. En om het nog gekker te maken nodigt hij een select aantal mensen uit om getuige te zijn van zijn knallende en fantasievolle sets en parties."
Zijn er meer mensen (JP ??) die zo'n berichtje via partyflock hebben gekregen of heb ik gewoon honing in mijn reet ofzo? |
|
|
| Siesta |
HAHAHA dat ajax :D :D
Donderdag kunnen ze alvast uitkijken naar weer een pak slaag in friesland:p |
|
|
| SnuggLe |
Ajax :D :D :D :D
Geweldig!
Feyenoord gaat lekker door, wordt een leuke pot volgende week! |
|
|
| Unique2701 |
Ik kwam vorige week een thread tegen waarin iemand zijn Armin weblog site promootte (toch?), en dus ik ff kijken.. Zag een quiz op de site dus ff voor de lol meegedaan, onder de naam Armin van Buuren =D 100 puntjes gescoord :D
en toen kreeg ik vandaag een mail van de (heel waarschijnlijke) site eigenaar:
Hello .
I was surprised to see the name "Armin van Buuren" for the avb quiz ... But how can i be sure that it is from the "true" Armin , or is it just a pseudo ... ?????? I don't think you're the one and only Armin van Buuren , but if you are , i'm really impressed !!!!!! Give me a sign that you are Armin ... [ if you are then , i'm sorry for those stupid questions !!! ]
Thanx ...
Kenn ;°)
Echt schattig man :toothless
zal ik terugmailen en doen alsof ik Armin ben? hehehe :tongue2 |
|
|
| jp |
| Die gast begrijpt toch wel dat Armin mailt met armin(at)armadamusic.nl o.i.d. en niet met uniekje(at)hotmail.com :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Ik kwam vorige week een thread tegen waarin iemand zijn Armin weblog site promootte (toch?), en dus ik ff kijken.. Zag een quiz op de site dus ff voor de lol meegedaan, onder de naam Armin van Buuren =D 100 puntjes gescoord :D
en toen kreeg ik vandaag een mail van de (heel waarschijnlijke) site eigenaar:
Hello .
I was surprised to see the name "Armin van Buuren" for the avb quiz ... But how can i be sure that it is from the "true" Armin , or is it just a pseudo ... ?????? I don't think you're the one and only Armin van Buuren , but if you are , i'm really impressed !!!!!! Give me a sign that you are Armin ... [ if you are then , i'm sorry for those stupid questions !!! ]
Thanx ...
Kenn ;°)
Echt schattig man :toothless
zal ik terugmailen en doen alsof ik Armin ben? hehehe :tongue2 |
hahaha juist...als je nou doet alsof je de echte bent, dan gaatie vast zeuren dat je zn site moet promoten ofzo:D erg lachen...laat ons dan ook vooral meegenieten!!!:D |
|
|
| Cosmic |
| Stam naar Ajax!:tongue2 :tongue2 |
|
|
| New Wave |
| Hele goeie. :) Man met overzicht en die de jonge gastjes wel kan sturen. |
|
|
| ZZandirt |
ik weet niet of dat nou goed nieuws of slecht nieuws is...
(en voor wie dan?) :cool: |
|
|
| New Wave |
| Voor Milan zal het wel goed zijn omdat ajax een tranfersom moet neerleggen. :) |
|
|
|
|