|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 162)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Je vergeet het bezoekje aan die geile parenclub |
owjha, dat ook nog, maar dat was vannacht. |
|
|
| jp |
| Het was wel lekker he :wtf: |
|
|
| ZZandirt |
zojuist telefoontje...: er werd mij met klem verzocht om svp te komen solliciteren.....
met een beetje geluk heb ik dus per januari een nieuwe baan!!
(en nog voor 32 uur ook....:-) lang leve de gezondheidszorg... als er ergens geld zit is het daar...in het bedrijfsleven is het ook maar kommer en kwel)
blijblij |
|
|
| MennoB |
| Dus ze bellen jou op of jij bij dat bedrijf wilt komen solliciteren? |
|
|
| ZZandirt |
er gebeuren rare dingen in ziekenhuizen tegenwoordig :D
maar inderdaad, wilde wat info over de functie (en ken wat mensen daar), dus hoofd van de betreffende afdeling belde mij, en na een half uurtje praten over systemen en het implementeren en onderhouden daarvan (ik kom uit het bedrijfsleven en heb de ballen verstand van ziekenhuissystemen) en de verwachtingen over "de implementatie" in 2006/2007, vroeg ie of ik toch maar wel wilde solliciteren, aangezien ik dat soort dingen al eerder bij de hand heb gehad.
(en trouwens, de laatste x dat ik legitiem solliciteerde is al wel 5 jaar geleden, ofzo. meestal wordt ik wel gevraagd, of rol van het ene project (werkgever), in het andere... lastig voor je pensien enzo.... dat wel..:D)
edit: solliciteren is een groot woord: moet mijn cv ff doormailen naar hem, zodat ik in de procedure meekan. (het blijft overheid......:)) endedit |
|
|
| MennoB |
| oh, netjes!! Nou succes ermee verder.. |
|
|
| jp |
| Sluit me daar volledig bij aan :) |
|
|
| jp |

Deze foto komt bij Miss Monica in de studio te hangen. Geinig :) |
|
|
| jp |
:D
Helemaal niet seksistisch of zo |
|
|
| New Wave |
| Ach, wat maakt het uit. :p In duitsland zijn ze toch al begonnen met die nazipraktijken :p Bij elke pompstation is toch al een parkeerplaats speciaal voor vrouwen. :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ach, wat maakt het uit. :p In duitsland zijn ze toch al begonnen met die nazipraktijken :p Bij elke pompstation is toch al een parkeerplaats speciaal voor vrouwen. :p |
parkeergarages ook :whip: |
|
|
|
|