Gezellige / Blije - Thread (pg. 114)
|
View this Thread in Original format
moogwai |
quote: | Originally posted by TranceZoner
Cyril, gefelicteerd met je verjaardag! Hoeraaaaaaaaaa :D
:crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
Dank je!
quote: | Originally posted by New Wave
Cyril? wie is dat? |
Geen idee :conf:
:p
quote: | Originally posted by Phortje
moekwaai :o
ik ben morgen jarig... mn laatste dag als tiener :o |
Alvast gefeliciteerd en geniet nog van het tiener zijn :D |
|
|
Phortje |
Jeuj geen tiener meer :crazy: |
|
|
SnuggLe |
Om even wat tegenwich te geven aan dat vrouwengezever in die klaag thraed ;) :
Ik heb contactverlenging tot zeker 1 januari. Dus dat is heel mooi! :D
Vermaak me prima bij VROM! |
|
|
robin |
Jeuj weekend + onweer, onweer rult |
|
|
Tim81 |
Belastinggeld is gestort! 881 euries :toothless |
|
|
New Wave |
quote: | Originally posted by Tim81
Ik krijg maar 181 :( betaal me al helemaal suf aan de belasting. Ook percentage belastin gover mijn vakantiegeld hakt er behoorlijk in. Dan heb ik het liever bij mijn normale loon. 50% eraf...slaat werkelijk nergens op. |
|
|
SnuggLe |
quote: | Originally posted by Tim81
Ik heb het nog steeds niet terug :S :S
Krijg ook maar 250 euro o.i.d. |
|
|
Original |
quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb het nog steeds niet terug :S :S
Krijg ook maar 250 euro o.i.d. |
HA... ik ging ook gelijk effe me rekening bekijken, maar ook nog geen prijs helaas. :D ... geen idee meer wat ik terugkrijg. mag denk ik al blij zijn met de helft van wat Tim81 krijgt.
quote: | Originally posted by New Wave
Ik krijg maar 181 :( betaal me al helemaal suf aan de belasting. Ook percentage belastin gover mijn vakantiegeld hakt er behoorlijk in. Dan heb ik het liever bij mijn normale loon. 50% eraf...slaat werkelijk nergens op. |
Dat is idd gewoon kut. Heb je wel zoveel mogenlijk gekeken wat je van de belasting af kon trekken. ik heb een belasting boek doorgespit in april.:) |
|
|
SnuggLe |
quote: | Originally posted by Original
HA... ik ging ook gelijk effe me rekening bekijken, maar ook nog geen prijs helaas. :D ... geen idee meer wat ik terugkrijg. mag denk ik al blij zijn met de helft van wat Tim81 krijgt.
Dat is idd gewoon kut. Heb je wel zoveel mogenlijk gekeken wat je van de belasting af kon trekken. ik heb een belasting boek doorgespit in april.:) |
Mjah je moet goed kijken of je nog wat aftrekposten hebt: representatiekosten, reiskosten, al dat soort ongein. Het is bij belastingen echt zo dat kennis je veel geld kan schelen.
Ben me nu ook steeds meer aan het inlezen op dit soort onderwerpen; belastingen, maar ook arbeidsrecht (wat je als werknemer wel/niet mag) etc. Geld is en blijft geld, en geld MAAKT geld. Dus je moet goed weten wat je rechten zijn... |
|
|
DJ_Siesta |
2-0 voor nederland:D:D
plus dat ik ff weekje in me zus dr auto kan rond sjezen! (peugeot 206 cc)
+ vakantie! jaaaa |
|
|
eieregooie |
lol
wijvekar :toothless |
|
|
SnuggLe |
Oh Ei, het internet werkt hier nou. Alleen nog niet zo snel als ik had gedacht/gehoopt....... maarja.. |
|
|
|
|