|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 135)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Dat is snel. Dinsdag coca thee besteld in Peru en nu al in huis :D
Snel een bakkie zetten :wtf: |
|
|
| basvh |
yes ik heb tijdje geleden blijkbaar toch een back up van me nummers gemaakt! YES!
Alleen nu ff opgeven bij kpn dat me telf weg is. |
|
|
| jp |
| De Gestapo heeft zich rustig gehouden gisteren :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
De Gestapo heeft zich rustig gehouden gisteren :D |
U lucky bastard.....:o |
|
|
| jp |
| Er stond een politiebusje en via pionnen werd je erlangs geleid. Een andere Hollander was de lul en ik mocht doorrijden. Scheelde toch weer 3 grijze haren ;) |
|
|
| MaGiK54 |
Er stond een politiebusje en via pionnen werd je erlangs geleid. Een andere Hollander was de lul en ik mocht doorrijden. Scheelde toch weer 3 grijze haren ;) |
Stonden zeker geen Duitser om gecontroleerd te worden.....:o |
|
|
| jp |
| Ach het is makkelijker kiezen he |
|
|
| MaGiK54 |
Ach het is makkelijker kiezen he |
Die Duitsers zijn volgens mij erger als de Nederlanders.....verleden week nog nooit zulke lange rijen gezien bij de afgesloten wc's......en je kan mij niet vertellen dat ze allemaal moesten kakken, MayDay idem veeeeeeeeeeel verknaakte Duitsers....:o |
|
|
| jp |
| Dat viel gisteren echt mee. ik denk nog niet eens een vijfde van het publiek aan de drugs. Wel veel alcohol maar daar kunnen ze tegen :D |
|
|
| jp |
Een Belgische student die een baantje had bij een supermarkt in Antwerpen is op staande voet ontslagen omdat hij de tekst die onderaan een kassabon staat 'Bedankt en tot ziens', veranderd had in een iets minder vleiende zin: Uw moeder is een hoer. Supermarkt GB Express kwam er al snel achter wie de dader was. Er wordt overwogen een strafklacht tegen hem in te dienen.
De hoofddirectie van de supermarkt reageerde met afgrijzen op de handelswijze van de student. Bovendien begrijpt men daar niet hoe hij er in geslaagd is de tekst te veranderen. Hij moet in het kassasysteem zijn doorgedrongen, maar dat zou vrijwel ondoenlijk zijn. De IT-afdeling zoekt een en ander uit.
 |
|
|
| BaRTeZ |
HAHAHAHAH Geniaal :D
Toffe gasten, die zuiderburen! |
|
|
| New Wave |
| Doen ze daar nog steeds naar Franken omrekenen :p? |
|
|