Gezellige / Blije - Thread (pg. 142)
|
View this Thread in Original format
Tim81 |
De postbode heeft zojuist mijn nieuwe telefoon gebracht, met de bijbehorende fotocamera van Konica Minolta en de Playstation 2 :toothless
Dus zometeen gelijk maar even Pro Evolution Soccer halen... |
|
|
kutvolkots |
quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Het zal het tweede wel zijn geweest... |
Wel lief zijn...
Ga elkaar maar de handen schudden en maak het weer goed he, dan trakteer ik op een ijsje met mosterd. |
|
|
BaRTeZ |
quote: | Originally posted by Tim81
De postbode heeft zojuist mijn nieuwe telefoon gebracht, met de bijbehorende fotocamera van Konica Minolta en de Playstation 2 :toothless
Dus zometeen gelijk maar even Pro Evolution Soccer halen... |
Zo, dat is een relaxte aanbieding :)
Welke telefoon zat erbij? (En is die camera digitaal? :)) |
|
|
Tim81 |
Nokia 2600 (dus niet heel bruut, maar ik heb nog mijn oude telefoon), inderdaad digitale camera met 5.0 megapixel (Konica Minolta Dimage E500) en je kon kiezen uit PS2 of Xbox...
Ook helemaal geen bijzonder abonnement of zo, gewoon 25 euro per maand bij KPN en eerste 3 maanden gratis! Gewoon nummerbehoud en sms-en en bellen uit bundel, dus ik ben er idd flink op vooruit gegaan! |
|
|
kutvolkots |
Zou je niet even wachten op de PS3 of de XboX 360? wreed man 3 3,2 GHz processoren in dat ding, alleen het design ziet er niet uit, die van de PS3 vind ik weer superb, veel mensen klagen dat de controller er niet uit ziet maar ik vind hem vet. |
|
|
jp |
Je krijgt tegenwoordig echt van alles kado bij die abo's. Concurrentie in deze bedrijfstak is blijkbaar dermate dat men er alles aan wil doen om nieuwe klanten aan zich te binden... :) |
|
|
TranceFool |
Ik ben weer terug van vakantie, echt een supertijd gehad in Frankrijk / Spanje. Ideale combinatie van dingen zien/doen en uitgaan. Hebben zowel Parijs als Barca bezocht met alle bezienswaardigheden enzo :). Beetje gechilled in midden Frankrijk, uitgegaan in Zuid-Frankrijk en Spanje, ook nog 1 dag in een ubervilla met zwembad gezeten. Totaal 3700 km met de gehuurde auto gereden, voor herhaling vatbaar :cool: |
|
|
robin |
Oeh hoe eerste post na de downtime! |
|
|
HiGH_NrG |
quote: | Originally posted by robin
Oeh hoe eerste post na de downtime! |
Man, weer bijna een hele dag zonder het forum. Ik word zo nog depressief... |
|
|