|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| HOI! beter ben ik net weer ff gevallen op mn knie die al verrekt was, auwiewauw :( |
|
|
| Remy D |
| hahaha wat gaaf!!! :tongue2 |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
drs. Progger wordt dan je custom title? :D
Gefeliciteerd man, lekker gevoel he? Nu kan je je gaan opnaaien voor je verdediging. Of hoeft dat neit bij jullie??
Waar ben je eigenlijk in afgestudeerd, welk onderwerp? Al druk aan het solliciteren? |
Heerlijk gevoel ja :) En ik moet idd ook verdedigen. Eerst openbare presentatie en dan wat vragen van de examncommissie beantwoorden.
Onderwerp van mijn scriptie is "Entry mode choice in service organisations". Er was al veel onderzoek gedaan naar hoe produktie bedrijven zich uitbreiden naar nieuwe markten, maar nog weinig naar diensten aanbieders. Ik heb dus gekeken naar hoe een consulting bedrijf het beste een nieuwe markt kan benaderen en in hoeverre dat dan verschilt van een produktie bedrijf.
En wat solliciteren betreft, iedere week druk de intermediair doorbladeren :) Heb nu wat brieven verstuurd waar de sollicitatie periode volgende week van afloopt, dus dan zal ik wel bericht krijgen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
En wat solliciteren betreft, iedere week druk de intermediair doorbladeren :) Heb nu wat brieven verstuurd waar de sollicitatie periode volgende week van afloopt, dus dan zal ik wel bericht krijgen. |
Die kijk ik ook altijd door ja, al is dat veel meer voor de private sector. Ik doe het vooral met binnenlandsbestuur en www.werkenbijhetrijk.nl en www.werkenbijdeoverheid.nl
Verder ingeschreven bij veel uitzendbureaus ("Nee meneer u bent te hoog opgeleid") en struin in het internet af. Het is best lastig op dit moment, ze willen allemaal ervaring hebben. Maar heb nu 1 gesprek op de 5 brieven die ik verstuur, dus dat is goed.
Vanmiddag een gesprek bij het Ministerie van VROM, volgende week in Ridderkerk, en heb Politie Rotterdam/Gemeente Oud-Beijerland/KLPD en www.ccv.nu nog in de pijpleiding......
Ach, EVENTJES thuis zitten is niet erg, maar het moet niet te lang duren....
Wil je overigens in de buurt werk vinden Mark, of maakt het je niet uit waar? |
|
|
| Ding Chavez |
Wil je overigens in de buurt werk vinden Mark, of maakt het je niet uit waar? |
Maakt niet echt uit, de meeste consultancy bedrijven zitten toch in de randstad. De groten hebben dan nog wel regiokantoren door heel nederland, maar ik hoef niet per se in de buurt aan de slag. |
|
|
| Tim81 |
| lekker hoor 6 punten dit Paasweekend met voetbal! |
|
|
| moogwai |
| 10 - 2 gewonnen en de concurrentie voor het kampioensschap heeft gelijk gespeelt tegen elkaar :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb een baan! 
Ook al is het via het uitzenbureau, maar het is wel een leuke baan bij het Ministerie van VROM tot en met 1 september, en met een leuk salaris :) Perfect dus! Kan ik vanuit daar gaan verder zoeken naar een baan die echt aansluit bij mijn studie. |
|
|
| tijs08 |
Ik heb een baan! 
Ook al is het via het uitzenbureau, maar het is wel een leuke baan bij het Ministerie van VROM tot en met 1 september, en met een leuk salaris :) Perfect dus! Kan ik vanuit daar gaan verder zoeken naar een baan die echt aansluit bij mijn studie. |
toppie Bram! veel succes, zal je nodig hebben :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
toppie Bram! veel succes, zal je nodig hebben :p |
Succes nodig? Nee man, ik ben van nature erg goed, ik ga ze daar versteld laten staan van mijn kunnen ;) |
|
|
| Subsonik |
| Je zal maar 5 minuten geleden gestopt zijn met je tienerjaren:o |
|
|
|
|