|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| websley |
Bij ons op werk een financieele tegenvaller... Lekker gevulde kerstpaketten dus!:D
BTW: the klaag/zeur-thread!:p |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by websley
een financieele tegenvaller... Lekker gevulde kerstpaketten dus!:D
|
Eh bedoel je niet eerder een 'meevaller' ???:conf: |
|
|
| websley |
| Ja, sorry... Beetje in de war!:toothless |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by websley
Ja, sorry... Beetje in de war!:toothless |
Zoon vet kerstpakket is t toch niet??:stongue:
 |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Nee, idd geen Atak voor mij vanavond, khad graag met jullie gaan springen daar, maar zoals kolkie al zei, ik moet om half 9 morgen starten met een SAAIE presentatie.
En ik weet zeker dat Kolkie te laat komt. En ik weet nog veel zekerder dat ie gaat pitten:D
|
Ik was op tijd :D ! Dit wel tot ieders stomme verbazing maar dat is juist het leuke :p . Nog mooier is dat ik z'n laatste sheet 'even gemist heb' maar dat had niemand in de gaten :disbelief . |
|
|
| jp |
Prinses Máxima is zwanger
Prinses Máxima is zwanger. Komende zomer hoopt ze samen met haar echtgenoot prins Willem-Alexander een broertje of zusje voor prinses Amalia te krijgen. Regeringskringen hebben de zwangerschap van Máxima gisteravond bevestigd. Daarbij wordt gezegd dat de zwangerschap nog niet de kritieke dertien weken is gepasseerd. De RVD heeft het bericht dan ook nog niet bevestigd.
Voor koningin Beatrix betekent de zwangerschap van prinses Máxima dat ze volgend jaar, als ze 25 jaar op de troon zit, in korte tijd twee keer grootmoeder wordt. In april verwacht Mabel, de echtgenote van prins Friso, haar eerste kind. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Prinses Máxima is zwanger
Prinses Máxima is zwanger. Komende zomer hoopt ze samen met haar echtgenoot prins Willem-Alexander een broertje of zusje voor prinses Amalia te krijgen. Regeringskringen hebben de zwangerschap van Máxima gisteravond bevestigd. Daarbij wordt gezegd dat de zwangerschap nog niet de kritieke dertien weken is gepasseerd. De RVD heeft het bericht dan ook nog niet bevestigd.
Voor koningin Beatrix betekent de zwangerschap van prinses Máxima dat ze volgend jaar, als ze 25 jaar op de troon zit, in korte tijd twee keer grootmoeder wordt. In april verwacht Mabel, de echtgenote van prins Friso, haar eerste kind. |
Anders zet je de bron er even bij, in plaats van klakkeloos alles van de kansloze Telegraaf overnemen. Telegraaf, Story, Prive...or whatever.
Ik moet het nog maar even afwachten. |
|
|
| Ben_Lei |
| Dinsdag is er een pers bijeenkomst op tv. ben benieuwd :) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik moet het nog maar even afwachten. |
Het is algemeen bekend dat de Oranjes flink doorfokken. En er moet minstens 1 reserve troonopvolger komen. Trouwens, Bea mag een jaar van rouw ook wel weer eens lachen... |
|
|
| jp |
Hoera, de wintersport in Zwitserland is geregeld :)
Na Engelberg, Flims, Laax, Klosters, Grindelwald en Davos gaan we dit jaar weer naar Grindelwald. Het is redelijk dichtbij, geen bergpassen/autotreintunnels/sneeuwkettingen want dat is me allemaal te vermoeiend :p
Grindelwald ligt aan de voet van de Jungfraujoch en deelt het skigebied met Wengen (Lauberhorn afdaling) en Murren (James Bond film locatie).
Het skigebied (tot 2971m) heeft 72 pistes met een totale lengte van 182km. Met de trein kun je naar de Jungfrauhoch op 3454m, met uitzicht op de Aletschgletscher (grootste van de Alpen)
Chalet

Gedeelte van het skigebied met Lauberhorn afdaling naar Wengen |
|
|
| DJ Gerrit |
dat is wel zon ENORM gaaf nummer he! helemaal gek op dat nummer, en die clip is helemaal geweldig! |
|
|
|
|