|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 203)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Stel... (:D)
Je gooit een clubavond met Paul Van Dyk van 02:00 tot 05:00, wie zou je dan als indraaier willen zien van 23:00 tot 02:00? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Je gooit een clubavond met Paul Van Dyk van 02:00 tot 05:00, wie zou je dan als indraaier willen zien van 23:00 tot 02:00? |
Nu-Nrg??
:D |
|
|
| Remy D |
DJ Falesco
http://www.vkmag.com/media/jehebtee...rot/index2.html
:haha: :haha: :stongue: :stongue:
wat een gast |
|
|
| magrec |
| 23 september naar de Ministry of sound waar danny tenaglia komt draaien. VLiegticket is geboekt :cool: |
|
|
| @win |
Oftewel wie moet er voor paulus draaien op het aankomende ADE? :rolleyes: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by magrec
23 september naar de Ministry of sound waar danny tenaglia komt draaien. VLiegticket is geboekt :cool: |
Toch wel een extreeeem lange set mag ik hopen ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by @win
Oftewel wie moet er voor paulus draaien op het aankomende ADE? :rolleyes: |
Uhm... niet voor zover ik weet... Het ging over November, en Rotterdam of Den Haag... En ja, het is een serieuze vraag... Suggesties zijn welkom... |
|
|
| eieregooie |
| Misschien is dat het wel, geen idee :p |
|
|
| AirPole |
Uhm... niet voor zover ik weet... Het ging over November, en Rotterdam of Den Haag... En ja, het is een serieuze vraag... Suggesties zijn welkom... |
Hmmm... Ik ben wel benieuwd hoe Robert Nickson achter de draaitafels is. Verder kan je ook denken aan Danjo & Styles, etc. etc. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by @win
Toch wel een extreeeem lange set mag ik hopen ;) |
5 uur sowieso |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
23 september naar de Ministry of sound waar danny tenaglia komt draaien. VLiegticket is geboekt :cool: |
Vet harmen, ben jaloers. Ik kan er voor de 2e keer niet bijzijn, omdat ik de dag erna naar Johannesburg vlieg. Ook leuk, maar had Danny T toch zeker willen meemaken een keer. |
|
|
|
|