|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| jp |
http://www.rentagerman.de/
| quote: | | “After dinner, we watched TV together with the entire family. Suddenly the German started to cry. It was such real and pure emotion. I’d never seen this before. The support package cheered him up again and we read German poems together ‘til 3 am. Even Grandma stayed up and enjoyed the exotic sound of words like "Rasenmäher, Motorsäge or Solidargemeinschaft". Rented again, before our new friend left.” |
| quote: | | “I had such a lovely evening with the German and my mates: After the pub, we went dancing. My friends were thoroughly impressed by the German moves. I was gobsmacked when the German even cleaned my house the next day, before I was awake! Will definitely rent again.” |
:haha: |
|
|
| New Wave |
| Ik was vandaag wezen eten bij de Italiaan. Nu bestelde ik een bord met verschillende soorten vlees van de grill. Na 3 uur heerlijk te hebben liggen zwemmen in mij maagsappen moest ik plots een boer laten. STINKEN! De hele auito stonk er naar :D Wilde dit even delen met jullie :p |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik was vandaag wezen eten bij de Italiaan. Nu bestelde ik een bord met verschillende soorten vlees van de grill. Na 3 uur heerlijk te hebben liggen zwemmen in mij maagsappen moest ik plots een boer laten. STINKEN! De hele auito stonk er naar :D Wilde dit even delen met jullie :p |
Nu ik al lange tijd op kamers zit heb ik er af en toe last van dat ik er compleet aan gewend ben overal en altijd hardop te boeren. In de les en op het werk. En dan krijg je vanwege een lange, harde boer ineens een klap van een meisje wat naast je zit en denk je eerst even, waarom de neuk sla je me!?!?! |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Nu ik al lange tijd op kamers zit heb ik er af en toe last van dat ik er compleet aan gewend ben overal en altijd hardop te boeren. In de les en op het werk. En dan krijg je vanwege een lange, harde boer ineens een klap van een meisje wat naast je zit en denk je eerst even, waarom de neuk sla je me!?!?! |
LOL! |
|
|
| Freezel |
| Australia rocks! :D Zit nu in Sydney en eht geweldig gewoon :) |
|
|
| SnuggLe |
Hong Kong is vet, ben ik ook geweest :) Zo ing modern, geweldig!
Op 10 km van elkaar mooie stranden en dikke wolkenkrabbers! Geweldige stad! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
Australia rocks! :D Zit nu in Sydney en eht geweldig gewoon :) |
Goed bezig kerel! Nog naar wat leuke feestjes geweest onlangs?? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ah als vrouwen slaan is lekker :p |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ah als vrouwen slaan is lekker :p |
Een boer laten is heerlijk, maar als je bijkomt van de opluchting van meer ruimte in je overvolle maag is een klets op je wang niet zo heel lekker. Nee zelfs niet van een sbs presentratrice ;) |
|
|
| basvh |
| daarnet me nieuwe ipod opgehaald. harde schijf en adapter waren kapot. maar heb nu een spikslinter nieuwe. had ook nog geprobeerd me oordopjes te laten vervangen maar dat lukte niet |
|
|
|
|