|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
ik heb eindelijk een stage, 1/3de van de opleiding heeft nog geen stage kunnen vinden en die lopen een halfjaar studievertraging op als ze geen stage hebben aan het eind van komende week (28 maart begint stage)
ben verdomde blij dat ik er één gevonden heb (Bij hoofdkantoor van DAF trucks) |
welke opleiding deed jij nou ook al weer?
verkeerskunde? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
welke opleiding deed jij nou ook al weer?
verkeerskunde? |
logistiek & Economie |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by basvh
nou ik zit met een aantal dingen
1. apple is duur
2. in mei ga ik naar usa met studie reis. we zitten oa op een campus. je kan daar goedkoop voor school tarief pc supplies kopen. een ipod 20 gig haal je voor minder dan 200 euro. alle apple spullen koop ik daar met korting.
3.mijn laptop en desktop zijn gewoon oud en afgeschreven.
4. als alles doorgaat zoals ik het wil zit ik op stage in amsterdam vanaf sept. mocht ik geen kamer kkunnen regelen moet ik elke dag 4 uur reizen. het is dan wel lekker als je wat op je laptop kan werken.
5. ik wil gaan audio produceren en video editen
conclusie> een apple powerbook is perfect voor bovenstaande dingen. behalve punt 1 dan. hehe. in de usa kan ik hem rond de e1800 kopen. veel knaken maar dan heb ik wel een uber mac met oa 1 gig intern geheugen en een superdrive met 120 gb harddisk.
tis nu de vraag of ik hem kan betalen. aangezien ik ook nog een roadtrip moet gaan doen in de usa. verder loop ik altijd risico bij de hollandse douane |
* Apple is idd duur vergeleken met pc, maar daar krijg je wel wat voor, vind ik:) De levensduur van een Apple is ook langer dan die van een pc. Je kan bijvoorbeeld met een standaard iMac G3 uit '00 nu nog redelijk mee uit de voeten, waar je met een willekeurig pc van toen nu echt niks meer mee kan.
* Apple korting krijg je ook in Nederland met studentenkorting (10 á 15%). Maar dat is minder korting dan daar als ik afga op die 1800 voor een Powerbook 120Gb HD + 1 Gig geheugen:D
Btw: Als je Apple uit de VS haalt, kan je geloof ik gezeur krijgen als je aanspraak wilt maken op garantie. Moet je anders even navragen. Douane moet geen probleem zijn als je alles gewoon in een laptoptasje gooit en als handbagage meeneemt:) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Korfbal? |
:nervous: :nervous: :nervous:
hoe durf je...
waterpolo kicks ass |
|
|
| jp |
Ik ben een neger ik ben een neger ik ben een neger
(nou ja bijna dan ;)) |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Opti
* Apple is idd duur vergeleken met pc, maar daar krijg je wel wat voor, vind ik:) De levensduur van een Apple is ook langer dan die van een pc. Je kan bijvoorbeeld met een standaard iMac G3 uit '00 nu nog redelijk mee uit de voeten, waar je met een willekeurig pc van toen nu echt niks meer mee kan.
* Apple korting krijg je ook in Nederland met studentenkorting (10 á 15%). Maar dat is minder korting dan daar als ik afga op die 1800 voor een Powerbook 120Gb HD + 1 Gig geheugen:D
Btw: Als je Apple uit de VS haalt, kan je geloof ik gezeur krijgen als je aanspraak wilt maken op garantie. Moet je anders even navragen. Douane moet geen probleem zijn als je alles gewoon in een laptoptasje gooit en als handbagage meeneemt:) |
Dat is waar, maar als een Apple kapot raakt is het behoorlijk veel geld om m te laten repareren. Mijn iMac was al binnen twee jaar te ziele toen mijn videokaart het begaf. De reparatie zou 400 euro kosten, en dat was mijn computer niet meer waard. :( |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by nwopper
Dat is waar, maar als een Apple kapot raakt is het behoorlijk veel geld om m te laten repareren. Mijn iMac was al binnen twee jaar te ziele toen mijn videokaart het begaf. De reparatie zou 400 euro kosten, en dat was mijn computer niet meer waard. :( |
400?!? Jeetje, dat is idd wel erg duur. Welke iMac was het? |
|
|
| nwopper |
Blauwe, 6GB, 64MB geheugen, 200MHZ processor. Was toch een traag ding maar ik baalde flink toen ie ermee kapte.
Heb nu de iMac snow. Ook traag, maar ja....het is in ieder geval wat :D |
|
|
| Creamfields23 |
| Mijn rijbewijs is binnen :D Binnen 21 lesjes, vetjes :crazy: |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Mijn rijbewijs is binnen :D Binnen 21 lesjes, vetjes :crazy: |
proost:D |
|