|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 200)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Wat isset?
edit: lol zzandirt.nl :toothless |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat isset?
edit: lol zzandirt.nl :toothless |
Ford probe GT 2.0 (die wil ik al 10 jaar en NU HEB IKKUM!!!) |
|
|
| Siesta |
Sneakers was vet vanavond in Bloemendaal, alleen het einde met FLG suckte een beetje, verder waren Gregor en Erick E de mannen van de avond!!
vette avond gehad!:eyes: |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb Erick E laatst ook gezien op een festival... Wat een kutherrie! Slechte CD's (geluidskwalitatief) en vervelende remixen van in principe wel leuke plaatjes... Wat is die kerel diep gezonken, vroeger stondtie hoog aangeschreven bij mij, maar daar is niet van over gebleven. |
|
|
| Siesta |
| hmm dan heb je duidelijk een andere Erick E als mij gezien :cool: |
|
|
| eieregooie |
| Hij zag er nog hetzelfde uit als 10 jaar geleden :toothless |
|
|
| jp |
| Erick Engelaar? De broer van? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Erick Engelaar? De broer van? |
heb hem 3 jaar voor het laatst gezien, dus kan er niet over oordelen, sorry! |
|
|
| AirPole |
Oh man :D
Omdat ik onder de nieuwe regeling val moet ik me propedeuse binnen 2 jaar halen. Hoefde alleen nog balastingrecht van vorig jaar. Vanmorgen tentamen van gehad (wel multiple choice, maar ok) van 40 vragen. Je mag 14 fout hebben. Tentamen wordt over het algemeen als zeer moeilijk ervaren, omdat er vragen worden gesteld die niet in het boek aan de orde komen en de stof is gewoon zeer uitgebreid: loonbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, europees belastingrecht, dividenbelasting en de hele reutemekutteut, etc. etc.
(Vraag 39: Mede door toedoen van Johan Cruijff: a: is met ingang van 2006 geen schenkingsrecht meer verschuldigd over schenkingen aan voetbalclubs, b: kunnen liefdadige en algemeen nut beogende instellingen in de jaren voor 2006 door hen betaald schenkingsrecht terugvragen van de fiscus, ja serieus, etc. etc.) blablabla. HOE MOET IK DAT WETEN?
Heb dus 11 fout, dus heb nog een marge van 3. Me 'p' is binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Siesta |

:eyes: :eyes: !
isnt that nice :cool: |
|
|
| Muppy |
| Zo die kerel moet echt een stijve plassert hebben volgens mij...kan haast niet anders!:D |
|
|
| Frenkieee |
I'd do each one of them!
Behalve die kerel uiteraard :haha: |
|
|
|
|