|
Gezellige / Blije - Thread (pg. 141)
|
View this Thread in Original format
| kutvolkots |
| Geniaal als je een spelfout maakt als je iemands spelfouten afzeikt, nog genialer als je van alle woorden in je zin uitgerekend in het woord spelfout een fout maakt. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Geniaal als je een spelfout maakt als je iemands spelfouten afzeikt, nog genialer als je van alle woorden in je zin uitgerekend in het woord spelfout een fout maakt. |
Heb het even verbeterd voor jouw plezier... |
|
|
| kutvolkots |
Zwijg sterveling, ik luister de theme song van Ovide... ahhh hmm that's the stuff...
Alsjeblieft? |
|
|
| jp |
| Hoor je dat? :stongue: |
|
|
| kutvolkots |
Respectloze barbaren! Ovide ownt je.
Ik denk dat ik die afleveringen maar eens moet torrenten. |
|
|
| jp |
| Doe wat je niet laten kunt |
|
|
| kutvolkots |
Na het erm.. succes van de paarse krokodil presenteer ik u nu de paarse Ovide:

Als de verkoop loopt spoedig andere kleuren beschikbaar. |
|
|
| robin |
:toothless
Oviede
Dat was van dat kut eiland toch, met een soort witte beer en een slang toch? die beer was heel dom :toothless
*let niet op mij |
|
|
| kutvolkots |
| Vriend, makker, gabber, licht in mijn leven, schat van me, lustobject, holseksmaatje, speeltje in mijn dominatorspelletje met zweepslagen, persoon wiens kont ik ga uitruimen met een cementboor, Jamie Oliver. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Je valt in herhaling... aangezien je dat de pagina hiervoor ook al zei... |
Posts van deze ochtend waren verdwenen.....toen ik deze post nogmaals poste....swampie zal ze wel weer te voorschijn hebben weten te toveren....
of ik ben gewoon kippig geweest.....:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Posts van deze ochtend waren verdwenen.....toen ik deze post nogmaals poste....swampie zal ze wel weer te voorschijn hebben weten te toveren....
of ik ben gewoon kippig geweest.....:D |
Het zal het tweede wel zijn geweest... |
|
|
|
|