|
GTA Ibiza Allianz 2005 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Dj Defense |
San Antonio's busiest night Judgement Sundays returns to Eden Ibiza on Sunday 12th June 2005, running every week 'til Sunday 18th September.
Dj's will include Ferry Corsten, The Plump Dj's, Eddie Halliwell, Lisa Lashes, Krafty Kuts, Marco V, Above and Beyond, The Trophy Twins, The Stanton Warriors, Matt Hardwick, Dogzilla and many more, with weekly appearances from Judge Jules.
Ich freu mir schon nen Ast.... :D
 |
|
|
| NetX |
| quote: | Originally posted by Dj Defense
San Antonio's busiest night Judgement Sundays returns to Eden Ibiza on Sunday 12th June 2005, running every week 'til Sunday 18th September.
|
damit hoffen manu und ich auf mr jules, halliwell und lashes - wäre ein traumstart für unsere woche auf der insel |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Dj Defense
San Antonio's busiest night Judgement Sundays returns to Eden Ibiza on Sunday 12th June 2005, running every week 'til Sunday 18th September.
Dj's will include Ferry Corsten, The Plump Dj's, Eddie Halliwell, Lisa Lashes, Krafty Kuts, Marco V, Above and Beyond, The Trophy Twins, The Stanton Warriors, Matt Hardwick, Dogzilla and many more, with weekly appearances from Judge Jules.
|
NETT!:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Vandit_Bandit |
Amnesia announcement:
We are looking for gogo dancers (only girls) for this summer 2005, if you are interested in working with us please fill the following form and we will contact you with detailed information about fee, accommodation and flight tickets. Minimum stay must be 20 days.
Jemand schon beworben? :D |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Vandit_Bandit
Amnesia announcement:
We are looking for gogo dancers (only girls) for this summer 2005, if you are interested in working with us please fill the following form and we will contact you with detailed information about fee, accommodation and flight tickets. Minimum stay must be 20 days.
Jemand schon beworben? :D |
frag mal Alex, ob er zeit hat!:stongue: |
|
|
| STRANDJUNGE |
| quote: | Originally posted by Dj Defense
San Antonio's busiest night Judgement Sundays returns to Eden Ibiza on Sunday 12th June 2005, running every week 'til Sunday 18th September. |
corsten und lashes wär 'ne überlegung wert, ich warte aber erstmal ab was das space so zu bieten hat. von lashes gab's neulich einen mix bei n-joy im rahmen von blank&jones and friends, hab aber nur die letzten 15 min mitbekommen, sehr cooler sound.
playlist:
| quote: |
White Label -Protection
Magic Wand -Whodini
Hotride EP -Prodigy
Elevate My Mind -Monstah Freaks
Snoops Acid Drop -Snoop Dog
Cracker- Roxiller
My Prerogative -Britney Spears
Let No Man Jack- DJ Hell
Warrior Charge - Freestylers
Somebody Told Me -Killers
In The Mack - Dibs
Galvanize - Chemical Brothers
|
|
|
|
| elricex |
@netx, genau das line up hatte ich letztes jahr im eden und es war auch mein erster tag. hammer geil. aber dieses jahr will ich mal we love durchziehen. hhehehehehehehehehehehhehehhe
schade nur das sven an meinem montag nicht da ist. ich geh dann wohl zur mannumission. find die show einfach zu geil. gibt es eigendlich irgenwo einen aktuelleren kalender als den von spotlight
denfense, wem gehört eigendlich der koffer in deinem zimmer???;) |
|
|
| NetX |
| quote: | Originally posted by elricex
gibt es eigendlich irgenwo einen aktuelleren kalender als den von spotlight |
lol?
spotlight ist DIE Adresse für die club-infos - wenn´s nicht auf spotlight steht, dann findet es auch nicht auf der Insel statt (mal etwas überspitzt ausgedrückt) |
|
|
| Dj Defense |
| quote: | Originally posted by elricex
denfense, wem gehört eigendlich der koffer in deinem zimmer???;) |
Denfense?? kenn ich nicht....
Welcher Koffer?Den den ich eben versteigert hab?:D :D |
|
|
| PaulCorgan |
| sooo, ich bin wohl zwischen dem 15.06. und 24.06. da. |
|
|
| STRANDJUNGE |
| so wie's aussieht - deep dish alle zwei wochen ab 23.06. @ pacha ibiza |
|
|
| DJ NGE |
| quote: | Originally posted by STRANDJUNGE
so wie's aussieht - deep dish alle zwei wochen ab 23.06. @ pacha ibiza |
ARGH! Das hiesse ja, sie wären am 21. Juli auf Ibiza - selber Tag wie Paule!!! :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
|
|