|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Vrolijk nieuws: Meerhout heeft dit weekend voor de Beker van Belgi� derdeklasser Torhout verslagen met 3-5. In de 89e minuut stonden we nog 2-1 achter. :toothless
Op naar den Heizel I'd say! |
kent ge de reservekeeper van Meerhout? Stijn Ruts? |
|
|
| Real |
| Ik vrees van niet neen. :) |
|
|
| MikeVee |
Voor ik het vergeet:
Go Serbia !!!! :D
En mogelijk de laatste match van kompany voor de rode duivels. |
|
|
| massiveK |
allez, Kompany is toch een van de beste belgische voetballer van deze generatie. Hij heeft enkel geen geluk gehad met zijn gezondheid.
Voor de polemiek over de sfeer in de nationale ploeg, tja, ik denk dat wat hij heeft gezegd verkeerd is. Toch had deschacht hetzelfde laatst jaar gezegd (kweet niet als het over de nationale ploeg of anderlecht was). Maar bon de grote meerderheid heeft dat gevoel niet. De joernalisten kunnen ook het antwoord met georenteerde vragen maken. |
|
|
| Real |
| Ach, 't is weer een Het Laatste Nieuws-gerucht. Het hele verhaal is gebaseerd op gesprekken met de 'entourage' van Kompany. HLN kennende is het dus volledig uit de lucht gegrepen. |
|
|
| Gladius |
| LOL België-Servië EN Engeland-Duitsland vanavond en ik heb morgenvroeg examen! dat wordt vannacht doorwerken =p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Gladius
LOL België-Servië vanavond en ik heb morgenvroeg examen! dat wordt vannacht doorwerken =p |
|
|
|
| Jasperovitsj |
Hilarische beslissingen van VDE weeral. Hij ziet 2 verdedigers afhaken (Clement en Van Buyten), en wie roept hij op? Bartje Goor... :rolleyes:
Die anti-Deschacht houding van VDE is echt ronduit belachelijk. Ik kan dieje mens ook niet hebben, maar hij wél één van de beste verdedigers van België. Er is echt geen enkele reden waarom hij niet opgeroepen zou worden :conf: |
|
|
| massiveK |
tja en bovendien heeft goor nog niks getoond, deschacht was at least minder slecht :)
Allez, ik hoop toch dat mirallas zal spelen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mirallas zal wel op het einde van de wedstrijd mogen invallen denk ik. Voor een basisplaats is het risico net iets te groot volgens mij. Maar als Sterchele en Dembele de boel niet kunnen openbreken kan Mirallas wel eens een oplossing bieden. |
|
|
| massiveK |
Mirallas, Dembele, Defour, dat is de toekomst van onze voetbal.. Wat een mooie eerste fase/goal
:) Et Kompany quand il monte, il est dangereux
Edit: 2-0 Wat een schot van mirallas :D
Allez les diables :tongue3
3-1 woeeeeeeeeeeeeeeeeeoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:crazy:
*$*$*$$$ 3-2 je vais stresser jusqu'a la derniere minute!!!
Fini!!
Et bien une superbe premiere mi temps et un bon début de 2e.. ensuite on a trop reculé et laissé venir.. On a permis aux serbes de revenir dans le match. Heureusement on se reprend a la fin, avec un beau contre de Dembelé. Ensuite flottement et 2e but des Serbes.
Cette équipe y a du talent, y a de l'envie. Encore un peu d'expérience et d'automatisme et on aura a nouveau une bonne équipe.
Maintenant il faut confirmer ;) |
|
|
| Config |
| verdiende winst , dat is zeker :D |
|
|
|
|