|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Daar komt Brugge/Clement efkes goed weg... |
|
|
| MikeVee |
| En enkel Brugge doet een goede zaak :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
nice :D
jammer dat ik de match niet heb gezien. Brugge heeft blijkbaar een goeie match gespeeld (toch in ergelijking met de voorgaande). Hopelijk gaan ze op dit elan verder. Wel jammer van Anderlecht en Standard. Standard kan het zo goed als vergeten, Anderlecht heeft nog steeds kansen, maar zal nog een serieuze inspanning mogen leveren. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daar komt Brugge/Clement efkes goed weg... |
penalty was het toch zeker niet imo.. het is begrijpelijk als ie overtreding zou gefloten hebben, maar in feite raakte Clement zelfs de man niet.. Persoonlijk vond ik die duik iets te opzichtig.. vooral omdat de man die neergaat zelf nog een extra beweging met zijn been naar Clement maakt om als ware toch contact te maken |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het was inderdaad op het randje, niet helemaal erover, maar er zijn gegarandeerd scheidsrechters op dat niveau die daar penalty voor fluiten, en met wat pech Clement ook nog een kaart geven. Dus daarom mijn opmerking ;) |
|
|
| Eagle` |
lol @ sporting, janneke en mieke (dixit bestuur) waar club en zulte tegen wonnen.
:stongue::stongue::stongue: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het was inderdaad op het randje, niet helemaal erover, maar er zijn gegarandeerd scheidsrechters op dat niveau die daar penalty voor fluiten, en met wat pech Clement ook nog een kaart geven. Dus daarom mijn opmerking ;) |
inderdaad ja. De arbiter heeft het daarna proberen rechtzetten via kaarten :D |
|
|
| Gladius |
| als er mensen gisteren Match of the day hebben gemist; vanavond samenvatting van ManU-Chels, en dan kunde ineens de prachtige goals van Arsenal zien van gisteren. Die spelen iedereen op een hoopje, prachtig voetbal gewoon! Adebayor & Fabregas :eyes: |
|
|
| MikeVee |
Eerste speeldag in 2de klasse ( :rolleyes: )
OH Leuven - Lierse 2-0
Ik denk dat OHL ook de terugmatch gaat winnen :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
Brugge weer niet kunnen winnen :(
Alvast goed dat Anderlecht en Genk ook maar hebben gelijk gespeeld. Hopelijk laat Standard morgen ook punten liggen, maar daar geloof ik eigenlijk niet in. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Brugge weer niet kunnen winnen :(
Alvast goed dat Anderlecht en Genk ook maar hebben gelijk gespeeld. Hopelijk laat Standard morgen ook punten liggen, maar daar geloof ik eigenlijk niet in. |
Spijtig.. We waren dicht bij de overwinning maar het heeft helaas niet mogen zijn. Maar bon, objectief gezien was een gelijkspel wsl de juiste uitslag :) |
|
|
| Real |
| Standard gaat vanavond een heel mooi kloofje slaan. |
|
|
|
|