return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 76)
View this Thread in Original format
FenixStyle
Alé volgend jaar hebben we er met de verplaatsing naar Tubeke een "thuis"match bij.. :rolleyes:

Nuja langs ene kant was ik nog wel eens graag naar de Bosuil geweest, maar het is nu niet dat ik er om treur dat de Antwerpsupporters nog eens een jaartje extra in tweede mogen sudderen.. :p
Devilex
Welke traditieploegen van 10 jaar geleden blijven er nu eigenlijk nog over in eerste klasse? Ik denk dat ongeveer de helft bestaat uit fusie- en boerenploegskes die elke week spelen voor 5 man en ne paardekop.
christina
seg mannen, zit gelle nu echt elke voetbalmatch heel den tijd van uw computer naar uw tv en omgekeerd te lopen om toch maar direct te kunnen posten wat er gebeurt?
FenixStyle
quote:
Originally posted by christina
seg mannen, zit gelle nu echt elke voetbalmatch heel den tijd van uw computer naar uw tv en omgekeerd te lopen om toch maar direct te kunnen posten wat er gebeurt?


Ge moest eens weten, wij lopen tijdens zo'n match soms meer dan die mannen op het veld!
djcresto
quote:
Originally posted by Devilex
Welke traditieploegen van 10 jaar geleden blijven er nu eigenlijk nog over in eerste klasse? Ik denk dat ongeveer de helft bestaat uit fusie- en boerenploegskes die elke week spelen voor 5 man en ne paardekop.


al een sjance dat aalst naar derde is gezakt ;)
RadiantB
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Da van die afiniteit kan ik me wel iets bij voorstellen maar het feit dat ze in buitenlandse competities spelen vind ik er maar met de haren bijgesleurd. Dat is ten eerste overal zo...


Behalve in Engeland, dat sinds de verhuis van Hargreaves naar Man U altijd met 11 "binnenlanders" speelt.
En zo zijn er nog enkele subtoppers, zoals Griekenland, die voor 90% bestaan uit spelers van hun topploegen.
Config
owned :toothless
djcresto
Het toeschouwersaantal lag nog nooit zo hoog in de eerste klasse:

http://www.footbel.be/nl/Competitit...eschouwers.html
christina
quote:
Originally posted by FenixStyle
Ge moest eens weten, wij lopen tijdens zo'n match soms meer dan die mannen op het veld!


djcresto
Zaten in 1997-1998 in 1e klasse:

Harlbeke
Lierse
Lommel
Eendracht Aalst
Beveren
Antwerp

in 2007-2008 vervangen door

KV Mechelen
FC Dender
Bergen
Roeselare
Zulte Waregem
Cercle Brugge

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Devilex
Welke traditieploegen van 10 jaar geleden blijven er nu eigenlijk nog over in eerste klasse? Ik denk dat ongeveer de helft bestaat uit fusie- en boerenploegskes die elke week spelen voor 5 man en ne paardekop.

En of het nu het ene of het andere is, de enige zekerheid is dat het niveau van onze competitie nog verder naar beneden zal gaan...
djcresto
quote:
Originally posted by RadiantB
Behalve in Engeland, dat sinds de verhuis van Hargreaves naar Man U altijd met 11 "binnenlanders" speelt.
En zo zijn er nog enkele subtoppers, zoals Griekenland, die voor 90% bestaan uit spelers van hun topploegen.


In de premier league zit dan ook het meeste geld. Griekenland zou ik geen subtopper kunnen noemen. Dat kun je eerder vergelijken met het België van de jaren 80.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 
Privacy Statement