|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Carl Huybrechts :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: |
|
|
| MikeVee |
| hahahaha :tongue2 |
|
|
| MikeVee |
| Zo weinig reactie, ook enkel supporters als het goed gaat zeker :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
^^ der zijn nu eenmaal mensen die rond dat uur nog niet thuis zijn ;). Ik zat in de auto toen de match gespeeld werd. Toen ik vertrok op't werk stond het 0-2, en dacht ik dat het wel binnen zou zijn. Viel serieus tegen toen ze op de radio aankondigden dat het 2-2 was geworden :(
Ik heb net wel de samenvatting gezien, Mirallas was niet slecht precies. Maar eigenlijk maakt het mij op dit moment niet uit of ze goed hebben gespeeld of niet. Het resultaat is er niet en dan is al de rest onbelangrijk. Niet dat ik nog in de kwalificatie geloofde, maar nu slecht presteren zal ook al onmiddellijk de kwalificatiekansen hypothekeren voor het WK 2010 |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Namen zou naar tweede mogen terwijl Geel in derde moet blijven. Lafaarden zijn het daar in Brussel :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Namen zou naar tweede mogen terwijl Geel in derde moet blijven. Lafaarden zijn het daar in Brussel :rolleyes: |
ik snap het ook niet, als één van beide ploegen in tweede moet spelen is het toch wel Geel zeker??? Zij hebben Namen in de eindronde geklopt en hebben een licentie gekregen. Of ze die licentie al dan niet terecht hebben gekregen doet er nu in principe niet meer aan toe, ze hebben em. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zo weinig reactie, ook enkel supporters als het goed gaat zeker :p |
neen hoor, ik heb een helft kunnen genieten van onze belgskes! de tweede helft heb ik spijtiggenoeg niet kunnen zien, maar 't is wel enorm kut dat ze dat nog laten schieten hebben. Ze speelden die kazachen gewoon heel den tijd vant kaske naar de muur. wtf is er foutgelopen :conf: |
|
|
| MikeVee |
Rechter beslist dat Geel in tweede moét spelen, bond geeft toe
HLN UPDATE 18:17 De soap rond Verbroedering Geel en UR Namen is nog lang niet voorbij. In Turnhout heeft een rechter in kort geding beslist dat Geel in tweede klasse moét spelen. Woensdag had de Belgische voetbalbond na een bijzondere algemene vergadering van de Liga's van tweede en derde klasse beslist dat Namen naar tweede klasse mocht en Geel in derde moest blijven.
Geel liet het daar niet bij en stapte op zijn beurt naar de rechtbank. Die besliste dat de Kempenaars in tweede klasse moéten aantreden, zoniet zou de voetbalbond een dwangsom van 75.000 euro wachten. Na een crisisberaad zwichtte de bond: Geel wordt alsnog toegelaten tot tweede klasse, dat daardoor negentien clubs telt. Er wordt dit weekend gewoon gevoetbald. Geel is vrij. (hln)
:rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| pff ik dacht dat de voetbalbond het recht had om een club te schrappen? da ze dat maar doen bij 1 vd twee, 19 is toch geen werk godverdomme. Precies gelijk bij de miniemen: 'shotte gulle dees weekend? Neje wij zijn vrij' |
|
|
| Progrez |
| Dat wordt morgen weer 30 euro betalen voor een verplaatsing en de week nadien horen dat alle gespeelde wedstrijden uiteindelijk toch nietig worden verklaard. |
|
|
| FCB_Fanatic |
Wat leren we hieruit ... ???
dat je via de rechtbank een promotie kunt bekomenen terwijl je er sportief absoluut geen recht op hebt. Dit zou in de toekomst nog meer rechtzaken kunnen veroorzaken. Gewoon een enorm slechte zaak voor het Belgisch voetbal (en dan zwijgen we nog over de negatieve reclame naar het buitenland toe). |
|
|
|
|