|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
Anderlecht heeft in mijn ogen een moeilijke, maar nog steeds haalbare loting. Een voordeel is wel dat ze eerst uit spelen. Genk heeft in mijn ogen een enorm gunstige loting, veel beter konden ze niet loten denk ik. Ze moeten wel weer eerst thuis spelen. M
Maar eigenlijk geloof ik niet meer in de kansen van Genk om zich voor de volgende ronde te plaatsen. |
|
|
| Config |
| kschat de kansen voor Anderlecht toch nog altijd 50/50 eigenlijk. |
|
|
| FredNova |
| Hmmm, toch moeilijk... bij Fener spelen Roberto Carlos, Kezman, Appiah... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Standard moet tegen een Luxemburgs team, een haalbare kaart dus. Alhoewel... met het dal waar het Belgisch voetbal tegenwoordig in zit weet je nooit natuurlijk :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
man man man, t is weer van dat
Anderlecht andermaal door het oog van de naald :p |
|
|
| Config |
| dat geluk blijft toch geen 2 seizoenen duren :cool: |
|
|
| massiveK |
| T'is de eerste match hé..De ploeg is nog niet scherp. Toch hebben ze gewonnen zonder goed te spelen. De kans van de kampioen :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Config
dat geluk blijft toch geen 2 seizoenen duren :cool: |
Het lukt Man Utd. al vijftig jaar :toothless |
|
|
| Pumaz |
Over de plas:
Aston Villa 3-0 Inter Milaan :D
Dat belooft :p
Opstellingen:
VILLA: Taylor, Cahill, Mellberg, Laursen (booked 42), Bouma, Young, Petrov, Reo-Coker, Barry, Moore, Agbonlahor. Subs: Bevan, Harewood (for Agbonlahor 72), Berger (for Mellberg 72), Gardner (for Cahill ht - booked 59), Osbourne (for Laursen 81 - booked 84)), Maloney (for Young 74), O'Halloran, Stieber, Lowry.
Inter: J.Cesar, Stankovic, Maxwell, Ibrahimovic (booked 61), Cruz, Jimenez, Dacourt (booked 72), Materazzi, Samuel, Chivu, Cesar (booked 53). Subs: Toldo, Fillipini, Pedleli, Figo (for Jimenez ht), Adriano (for Ibrahimovic 64), Fikol, Fatic (for Samuel 78), Balotelli, Boltoni, Santiago (for Materazzi ht), Suazo (for Cruz ht)
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Gladius |
De stadionomroeper van Zulte Waregem is door Binnenlandse Zaken gestraft voor zijn commentaar tijdens de match tegen Standard, op 10 februari.
Fadi Glor, zo heet de man, zei tijdens de rust: "Bent u ook zo bang van de Luikse maffia? Koop dan een tuinhuis bij..."
Zulte Waregem had al een slechte reputatie gekregen nadat in 2005 de dj met dienst het plaatje "Ne welgemeende you", van Flip Kowlier draaide. Dit was om de scheidsrechter te bedanken voor de late gelijkmaker van alweer Standard.
Zaterdag nam Glor al afscheid van de fans in Zulte Waregem, uitgerekend tegen Standard. En dat deed hij in zijn gekende stijl. De omroeper zag formateur Yves Leterme (een Standard-supporter, red) in de tribune zitten en draaide prompt de Marseillaise.
(bron: Sporza)
loool! |
|
|
| FCB_Fanatic |
Sarajevo - Genk: 0-1
nogmaals brengt Genk schande over het Belgisch voetbal :whip:
't is te hopen dat ze nooit meer Europees voetbal halen, want ze kunnen zich toch nooit kwalificeren :mad: |
|
|
| massiveK |
| met een 2-1 thuis was het moeilijk hé. niks verrassend dus |
|
|
|
|