|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Club Brugge :tongue2 Was dat nog even spannend in de laatste minuut :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Club Brugge :tongue2 Was dat nog even spannend in de laatste minuut :nervous: |
idd, en dan die reactie van Dupré achteraf ... echt genieten :D
En eindelijk bevestigd VBH zijn talent eens voor de ogen van het grote publiek. Hopelijk kan hij bevestigen en op termijn eerste keeper worden, want talent heeft hij in overvloed (meer dan Stijnen!!!). Zelfs met minder ervaring zijn zijn uittrappen, uitkomen en meevoetballen stukken beter dan dat van Stijnen (waar ik Stijnen helemaal niet tekort mee wil doen, want is aan zijn sterkste seizoen tot op heden bezig). |
|
|
| Devilex |
| Gisteren nog iemand Standard - Cercle Brugge gezien? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Yup. Geen slecht Cercle in de eerste helft, maar in de tweede helft was Standard echt indrukwekkend en speelde Cercle gewoon helemaal uit verband. Schitterende wedstrijd ook van Defour, die meteen Standard beter deed voetballen. Dus op basis van de tweede helft is Standard verdiend geplaatst. En dit zal hun ook wel vleugels geven in de titelstrijd denk ik :) |
|
|
| Real |
| Wat een flutmuur bij die vrije trap. :( |
|
|
| djcresto |
Vond Standard ook sterk in het begin van de eerste helft hoor. Bij Cercle is het allemaal aan het minderen. Vooral te merken in het interview met Hasi achteraf.(+1 voor die muur trouwens)
Wat een matchen trouwens. Standard geplaatst in de 89e minuut. Gent in de 91e :D Dat belooft voor de halve finale. Gent - Standard zijn steeds geladen duels. Ben bijna 20 jaar fan van Gent maar heb nog nooit duel live gezien, misschien is het eens de moment :D |
|
|
| Devilex |
Je kan niet ontkennen dat het sinds het wegvallen van De Sutter veel minder is bij Cercle. Ik denk dat De Boeck enorm slecht geslapen zal hebben deze nacht.
AA Gent - Standard zou ik ook wel eens willen zien eerlijk gezegd. |
|
|
| FCB_Fanatic |
gisteren de match ook live gevolgd op tv ... enorm goeie match!!! Standard krijgt daar al na één minuut de kans om op voorsprong te komen. Daarna is de match geleidelijk aan wat meer in evenwicht geraakt met wel nog een sterke laatste 10 minuten van Standard. Al bij al een vrij evenwichtige eerste helft. Maar dan die tweede helft :eyes:. Standard heeft echt voldoende kansen gehad om die 4-0 te rechtvaardigen.
Maar Mbokani, ... dat is dus echt wel een enorm zwakke speler. Loopt als een kieken zonder kop op da veld, enorm egoïstisch en ook nog eens een slechte afwerker ... Standard had wel nog een aantal goeie jeugdtalenten op de bank zitten. Die Goreux viel goed in. Preudhomme kan volgende keer beter die laten starten ipv Mbokani. |
|
|
| Mr_Pedro |
Woensdag naar AA Gent geweest... Geschift zalige match :crazy: :tongue3 :eyespop:
Wa ne match van dien Maric; subliem :eyes:
Wat een ontlading bij die laatste goal; prachtig moment :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ja, dieje Maric zal wel goed geslapen hebben. Vooral die tweede goal, amai m'n botten. Recht op de slof nemen en die dan nog zo laag kunnen houden :eyes: |
|
|
| Config |
| wat een zwakke match van Club.. dit seizoen nog altijd geen match gezien waar ik ze echt heel goed vond.. Het loopt toch allemaal ietsje te snel, iedere week met een andere ploeg spelen is nix voor Club. Kzou es de statistieken moeten raadplegen maar volgens mij hebben we nog geen 2 matchen na mekaar met dezelfde ploeg kunnen spelen.. dat wreekt zicht ooit wel eens natuurlijk |
|
|
| Gladius |
| zo'n ploeg wilt toch niemand kampioen zien spele zekers |
|
|
|
|