|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
Ik wou het net ook posten. Hoe belachelijk :haha: |
|
|
| Push2005 |
| Lol; een beetje zwarte humor kan toch geen kwaad zeker |
|
|
| domineesje |
| Gaan er nog Béta's naar de bekerfinale? |
|
|
| FCB_Fanatic |
en wat die foto betreft van het ongeluk van Sterchele, ik vind die persoonlijk niet grappig, maar aangezien ik mij had verwacht aan dergelijke zaken vind ik em ook niet aanstootgevend
| quote: | Originally posted by domineesje
Gaan er nog Béta's naar de bekerfinale? |
nope, ik alvast niet, ik zal de match waarschijnlijk wel ergens op tv gaan volgen in één of ander café |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by domineesje
Gaan er nog Béta's naar de bekerfinale? |
nee, maar wij gaan vanavond wel naar tubeke - antwerp. olé olééé olé, ti tidi tidi tidi  |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
Gaan er nog Béta's naar de bekerfinale? |
Wou gaan zien tot ik de prijzen zag. 25 euro voor kutplaatsen achter de goal. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by djcresto
Wou gaan zien tot ik de prijzen zag. 25 euro voor kutplaatsen achter de goal. |
Zo duur is dat toch nog niet voor een bekerfinale, als ge dat vergelijkt met de prijzen die ik dit seizoen heb mogen afdokken voor matchen in bijv in' Dender, Brussels,... |
|
|
| Gladius |
| kvind da ook normaal hoor, zeker voor een finale. Bij den Antwerp daarentegen is da een schande ! Ik ga sebiet tickets hale voor Antwerp-United, en das €20 in vvk (€23 aan de kassa's!) :whip: :whip: |
|
|
| Config |
| dat zijn metropoolprijzen hé man :toothless |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Zo duur is dat toch nog niet voor een bekerfinale, als ge dat vergelijkt met de prijzen die ik dit seizoen heb mogen afdokken voor matchen in bijv in' Dender, Brussels,... |
Nee op zich is dat inderdaad niet zo duur. Maar als neutrale toeschouwer die zich matig in het voetbal in het voetbal interesseert overweeg je dan snel om een middagje met vrienden te verkiezen dan 25 euro voor slecht plaatsen. De degelijke plaatsen waren 35 en 45 euro. |
|
|
| Gladius |
| Tubeke - Antwerp vanavond op LaDeux! =) |
|
|
|
|