|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voetbal brengt echt het slechtste in mensen naar boven. |
flauwe, da zijn toch maar gewoon onschuldige mopjes?:rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
Ze hebben 100 supporters van LIERSE uit de trein gezet. Waarom ?
Ze zaten in eerste klasse.
Ze hebben het gras van LIERSE veranderd in papier? Waarom?
Op papier is LIERSE altijd sterker.
Waarom koopt iedereen van LIERSE tegenwoordig bij de Carrefour?
Op die manier verzamelen ze toch nog wat punten.
Wat is het verschil tussen LIERSE en een spel kaarten?
In een spel zitten er maar vier boeren.
:stongue: |
Haha, zelfs als niet voetballiefhebber is dit neergaan |
|
|
| Progrez |
Mijn drie verplaatsingen voor den eindronde zijn al geboekt  |
|
|
| MikeVee |

:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Devilex |
| Terug wat sportiever nieuws, Eendracht Aalst heeft met 1 - 0 gewonnen van WS Woluwe en heeft dus in de terugronde genoeg aan een gelijkspel om door te stoten naar de tweede ronde van de eindronde. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee

|
:stongue: :stongue: :stongue:
Dat zouden al die Emo-wankers met "You Never Walk Alone" in hun msn nick allemaal eens moeten zien. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
:stongue: :stongue: :stongue:
Dat zouden al die Emo-wankers met "You Never Walk Alone" in hun msn nick allemaal eens moeten zien. |
Kheb em aan 2 getoond en ze hadden em alletwee al gezien :p |
|
|
| Gladius |
| Zenit dik verdiend gewonnen. zalige ploeg toch, die zien we zeker terug in de CL! |
|
|
| djcresto |
| Lombaerts 450000 euro rijker. Hij zal zijn transfer nog nie beklaagd hebben. |
|
|
| The_G0dfather |
| Ach, geld is overroepen |
|
|
|
|