| Gladius |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik zal het nog eens herhalen:
In plaats van op een forum te zeveren over voetbal, kunt ge beter uw kot buitenkomen en er staan voor de ploeg. |
LOL, als da op mij bedoelt is dan .. tja, daar ga ik nog niet eens op in. even oordelen over mensen waarvan ge amper iets weet. zielig :rolleyes: |
|
|