|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| Alcaraz zat wel neffe den bal, maar om daar nu geel voor te geven, hmm, dubieus. maar kom zeg: Devroe: "Ref heeft ons met opzet verzwakt" :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Ook weer grappig om te zien dat men op tv weeral laat uitschijnen dat Club als het ware moeite zou gehad hebben met Roeselare. :stongue: |
och, da's zeker niet de eerste keer ... heeft gewoon te maken met het amateurisme waarmee dit programma wordt gemaakt. Ze willen dat programma nog op een defitg uur uitzenden voor de kijkcijfers. Als ze dan vlug een samenvatting in elkaar moeten flatsen die aan kwaliteit te over laat, nemen ze dat er maar bij
en voor alle duidelijkheid, het zal heus niet enkel Club zijn die daar het slachtoffer van is. Maar ik kan het eigenlijk enkel met zekerheid van Club zeggen aangezien ik die ploeg nu net 'iets' beter opvolg als andere ploegen |
|
|
| Devilex |
| Ik vind Charleroi sinds de komst van Thereau ook wel sterk voor de dag komen eigenlijk. |
|
|
| Gladius |
dat gedoe met die Olympische Spelen gaat nog wa worden. Wss sturen we een veredeld B-elftal naar ginder.
it's all about the dumdumdudududum :( |
|
|
| Devilex |
| Standard heeft groot gelijk, de voorrondes voor de Champions League zijn veel belangrijker dan de beste spelers mee te sturen met een incompetente Vandereycken. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Standard heeft groot gelijk, de voorrondes voor de Champions League zijn veel belangrijker dan de beste spelers mee te sturen met een incompetente Vandereycken. |
het standpunt van Standard is zeker te begrijpen, maar zelfs met hun beste ploeg zie ik Standard zich nog niet eens plaatsen voor de CL. Niet vergeten dat ze geen enkel vorm van bescherming hebben en dat de kans dus énorm groot is dat ze tegen serieuze kleppers gaan uitkomen |
|
|
| Devilex |
| Ja als je met die gedachte aan de Champions League moet beginnen... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ja als je met die gedachte aan de Champions League moet beginnen... |
ik zeg helemaal niet dat ze met die gedachte moeten beginnen, da's gewoon mijn persoonlijke (realistische) mening. |
|
|
| Real |
Onmiddelijk doorspoelen naar 0:50
Mirallas mag ook nog eens meesjotten in Frankrijk. Vier goals in twee matchen, en kijk maar eens wat een magistraal doelpunt! :crazy: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Real
Onmiddelijk doorspoelen naar 0:50
Mirallas mag ook nog eens meesjotten in Frankrijk. Vier goals in twee matchen, en kijk maar eens wat een magistraal doelpunt! :crazy: |
ing hell man :eyes: |
|
|
| christina |
wij gaan naar doornik antwerp zondag, olé olé olé, ti tidi tidi tidi |
|
|
| Glexx |
| Allez, Lierse kan alsnog eindronde spelen als we komen winnen op den Antwerp. Dat ga volgende week nog plezant worden! :crazy: |
|
|
|
|