|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Met het risico om het te jinx'en:
Anderlecht is het verdorie aan het flikken :eyes: |
|
|
| djcresto |
| Het is gebeurd. Boussoufa is volledig terug :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Boussoufa is volledig terug :D |
Hell yeah, zonder twijfel man van de match! Wat een partij gespeeld, en dan die frustraties bij de verdedigers, heerlijk :toothless
Terechte rode kaarten trouwens, en de scheidsrechter heeft een bijna perfecte match gefloten. Wat je wel moet durven daar :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
eerste helft vond ik maar zwak van Anderlecht. Enorm weinig goede combinaties, veel en vlug balverlies, de afvallende bal was steeds voor Bordeaux dat ook vanaf het begin goed druk zette en goed combineerde. De goal van Anderlecht kwam dan ook als een verrassing.
De tweede helft was stukken beter met Boussouffa toch wel in topvorm. Over de twee matchen gezien verdiende zege voor Anderlecht. |
|
|
| Gladius |
yuplaaaaa, zalige avond! =)
zalig om Boussoufa eindelijk terug op niveau te zien. wie weet zijn ze nu vertrokken in de competitie en gaat het nog spannend worden voor de titel! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Over de twee matchen gezien verdiende zege voor Anderlecht. |
En niet te vergeten, tegen de nummer 2 in Frankrijk. |
|
|
| massiveK |
ja die blijkbaar meer aan de Ligue 1 denkt dan aan UEFA cup, maar bon toch nen sterke match van Anderlecht (enfin vooral de 2de helft, 1st was vrij zwak voor beide ploegen)
Bon nu Bayern.. zal blijkbaar heel moeilijker zijn, vooral met die 5 gele kaarten... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by massiveK
ja die blijkbaar meer aan de Ligue 1 denkt dan aan UEFA cup, maar bon toch nen sterke match van Anderlecht (enfin vooral de 2de helft, 1st was vrij zwak voor beide ploegen)
Bon nu Bayern.. zal blijkbaar heel moeilijker zijn, vooral met die 5 gele kaarten... |
daar staat Van Buyten nog altijd in de verdediging. Komt dus wel in orde ;) Anderlecht gaat wel hun nieuwe spitsen missen want Mbo en Akin wegen toch te ligt en gaan ook niet veel spelgelegenheid meer krijgen in de competitie. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
daar staat Van Buyten nog altijd in de verdediging. Komt dus wel in orde ;) Anderlecht gaat wel hun nieuwe spitsen missen want Mbo en Akin wegen toch te ligt en gaan ook niet veel spelgelegenheid meer krijgen in de competitie. |
ik vind dat je Akin dan toch te kort doet. Op een bepaald moment was dat zo een beetje de enige scorende man bij Anderlecht. Was toch enorm goed begonnen na zijn terugkeer. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zijn Vlcek en Pieroni nog steeds niet speelgerechtigd volgende speeldag? En hoe lang zouden Frutos en Legear nog out zijn? Als ze hen zouden kunnen recupereren staan ze er toch iets beter voor. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zijn Vlcek en Pieroni nog steeds niet speelgerechtigd volgende speeldag? En hoe lang zouden Frutos en Legear nog out zijn? Als ze hen zouden kunnen recupereren staan ze er toch iets beter voor. |
Vlcek zal dit seizoen geen Europees meer spelen voor Anderlecht. Die heeft reeds Europees gespeeld met zijn vorige ploeg en mag dit seizoen dus an ook niet meer uitkomen voor Anderlecht in de UEFA Cup. Mogelijk geldt voor Pieroni hetzelfde, maar daar ben ik niet zeker van. |
|
|
| FenixStyle |
En de dag kon gewoonweg niét beter beginnen :cool::
| quote: |
Hugo Broos is geen RC Genk-trainer meer
za 23/02/08 - Racing Genk en Hugo Broos gaan uit elkaar. De club en de trainer hebben in onderling overleg beslist om een einde te maken aan de samenwerking.
Beloftetrainer Ronny Van Geneugden (foto) zal als interimtrainer de taken van Broos overnemen. (Belga) "Onze club zal over deze gezamenlijke beslissing voorlopig geen verdere verklaringen afleggen", staat op de website van Racing Genk.
Broos was aan zijn derde seizoen bij Genk bezig. Vorig seizoen werd Broos met Genk nog vicekampioen en werd hij nog verkozen tot "Trainer van het Jaar".
Het bestuur had eerder dit jaar al een paar keer het vertrouwen in Broos bevestigd.
RC Genk is bezig aan een matig seizoen. In de tweede voorronde van de Champions League werd het uitgeschakeld door Sarajevo, in de achtste finale van de Beker van België was Standard te sterk en in de competitie is Genk pas achtste.
Vrijdag verloor Genk nog met 0-1 van Sint-Truiden. Het pakte zo een 2 op 21. Volgende week spelen de Limburgers bij landskampioen Anderlecht |
|
|
|
|
|