|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
Was wel te verwachten idd. Diene Matoukou met zijne assist in de heenmatch :whip:
Kans is reëel dat België dus geen ploeg zal kunnen afvaardigen in de CL, nu Anderlecht nog tegen fenerbahçe moet. Geheel in de lijn van het Belgische voetbal van tegenwoordig :D |
|
|
| _Jedi |
Wat ik niet goe snap is dat ze zeggen:
'Geen europees voetbal voor Genk'
Maar ploegen die de CL niet halen mogen die dan niet aantreden in de UEFA Cup ofzo? :conf: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Wat ik niet goe snap is dat ze zeggen:
'Geen europees voetbal voor Genk'
Maar ploegen die de CL niet halen mogen die dan niet aantreden in de UEFA Cup ofzo? :conf: |
Das pas vanaf de 3e voorronde, in de 2e voorronde is uitgeschakeld ook echt uitgeschakeld. |
|
|
| FenixStyle |
Net terug van Sarajevo.. Man man echt balen, waren er uiteindelijk toch nog zo dichtbij, maar het heeft helaas niet mogen zijn.. :nervous:
Ochja, hoewel het gisteren ook niet schitterend voetbal was, hebben ze het zowiezo verknoeid in eigen huis vorige week.
Nu alles dan maar zetten op competitie én beker... |
|
|
| FCB_Fanatic |
Gent - Genk: 5-0 :eyes:
zelfs mijne pronostiek was 'maar' 3-0 :p |
|
|
| massiveK |
| quote: | | Nu alles dan maar zetten op competitie én beker... |
Het begint ook niet echt goed op dit vlak :p |
|
|
| Gladius |
ahh zalig, in Engeland & Duitsland zijn ze ook terug begonnen. Prachtig, al die zalige ploegen, stadions vol, mooie goals...
zalig dat ARD dat terug uitzendt, gisteren zalige match met Stuttgart-Schalke |
|
|
| djcresto |
| woooot de Buffalo's gaan goed van start :D |
|
|
| massiveK |
| standard begint sterk dit seizoen.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by massiveK
standard begint sterk dit seizoen.. |
Ik wil ze eerst eens bezig zien tegen ne sterke tegenstander. Tot nu toe hebben ze enkel tegen Zulte gespeeld (die ik bij de degradatiekandidaten reken) en tegen Brussels (die rood kregen net op het moment dat ze beter in de match kwamen) |
|
|
| Pumaz |
Fenerbahçe verloor gisteren van een promovendus :D
Hopelijk heeft Anderlecht terug meer geluk voor de goal :clown: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Fenerbahçe verloor gisteren van een promovendus :D
Hopelijk heeft Anderlecht terug meer geluk voor de goal :clown: |
Polak maakte alleszins een goeie entree. Hopelijk recupereren ze snel Frutos want die gaan ze nodig hebben als ze Fenerbahce eruit kegelen. |
|
|
|
|