return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rhand
Onmogelijk dat dit Genk in Sarajevo met minstens 2 goals verschil gaat winnen. Weeral een klap voor het belgisch voetbal...
Gladius
Zal nog wel lukken. De pech die ze hier hebben gehad kunde geen 2 keer hebben.
djcresto
quote:
Originally posted by Rhand
Onmogelijk dat dit Genk in Sarajevo met minstens 2 goals verschil gaat winnen. Weeral een klap voor het belgisch voetbal...


Het was ook onmogelijk dat Sarajevo hier zou winnen. Ik was wel een beetje verrast door de opstelling van Broos. Met slechts één spits spelen in een match waarin je veel goals zou moeten maken.
Rhand
quote:
Originally posted by djcresto
Het was ook onmogelijk dat Sarajevo hier zou winnen. Ik was wel een beetje verrast door de opstelling van Broos. Met slechts één spits spelen in een match waarin je veel goals zou moeten maken.


Er is winnen en winnen met 2 goals verschil tegen een team da er echt voor gaat willen zorgen dat ze een ronde verder gaan.
massiveK
goeie transfert voor anderlecht die een internationaal uit Tsjekie heeft gekoopt
djcresto
quote:
Originally posted by massiveK
goeie transfert voor anderlecht die een internationaal uit Tsjekie heeft gekoopt


Bwa zo zeker van? Uiteindelijk had hij geen basisplaats meer bij een Duitse middenmoter. Of hij "de" versterking is zal toch nog moeten blijken.
massiveK
Hij kan toch iets brengen aan de team denk ik.

Ik vraag me toch af van wie zal hij de plaats nemen als anderlecht met 2 spits en hassan speelt.
Real
Goede vraag. Goor is nu terug kapitein, dus die zal sowieso vaak (altijd) in de basis staan. Hassan, Boussoufa en Biglia zijn vaste waarden. Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat oplossen.
djcresto
Rotatie! :D


Ik ben er trouwens niet van overtuigd dat Goor altijd zal starten. Die wordt toch al een dagje ouder. Vorig jaar toen hij gekwetst was bracht Anderlecht zijn beste voetbal.
Real
quote:
Originally posted by djcresto
Rotatie! :D


Ik ben er trouwens niet van overtuigd dat Goor altijd zal starten. Die wordt toch al een dagje ouder. Vorig jaar toen hij gekwetst was bracht Anderlecht zijn beste voetbal.


Vóór dit seizoen had ik ook voorspeld dat Goor helemaal niet meer aan de bak zou komen, maar toen heeft Deschacht zijn kapiteinsband terug aan Goor moeten geven. Ik denk ook wel dat Goor te versleten is voor de eerste ploeg van RSCA. Daarom ben ik wel benieuwd welke ploeg Vercauteren dit weekend zal opstellen.

djcresto
rotslechte loting voor Anderlecht en Genk in de CL.

Anderlecht mag het opnemen tegen de Turkse kampioen Fenerbache en Genk als ze winnen tegen Dinamo Kiev.
FenixStyle
quote:
Originally posted by djcresto
rotslechte loting voor Anderlecht en Genk in de CL.

Anderlecht mag het opnemen tegen de Turkse kampioen Fenerbache en Genk als ze winnen tegen Dinamo Kiev.


Anderlecht had het idd bijna niet zwaarder kunnen treffen. Voor Genk valt het daarentegen nog goed mee, gezien de andere tegenstanders die ze hadden kunnen loten toch wel een pak zwaarder zijn. Maarja eerst natuurlijk nog over Sarajevo heen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 
Privacy Statement