|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
zo'n ploeg wilt toch niemand kampioen zien spele zekers |
en Anderlecht de afgelopen twee jaar wel dan ???? :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah, qua voetbal zou ik toch ook liever Standard of Cercle kampioen zien spelen. Maar Brugge heeft nooit bekend gestaan om hun oogstrelend champagnevoetbal, dus het is niet echt fair om hun daar steeds op af te rekenen. Het werkt blijkbaar wel, dus ja... |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Gladius
zo'n ploeg wilt toch niemand kampioen zien spele zekers |
ik anders wel ze :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en Anderlecht de afgelopen twee jaar wel dan ???? :conf: |
lol dat zeg ik toch helemaal niet. jonges toch :rolleyes:
KSK Beveren - RAFC 0-7 Carrata,Utaka (2x), Olguin (2x) , Verbiest, Stavros
lol owned =p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
lol dat zeg ik toch helemaal niet. jonges toch :rolleyes: |
lol, ge hebt mijn punt HELEMAAL gemist
Ik verwijs naar het feit dat Anderlecht de afgelopen twee jaar de titel ook heeft gewonnen met enorm slecht voetbal en met een uitstekend keepende Zitka. Vorig jaar was Genk ook de beter voetballende ploeg maar die wonnen de titel ook niet ... of al vergeten mss??? |
|
|
| Gladius |
| ge gaat me toch niet wijsmaken dat Anderlecht vorige 2 jaren even slecht of slechter voetbal speelde dan Brugge tot hiertoe zekers. vind ik in ieder geval niet |
|
|
| Devilex |
| Standard doet alleszinds weer een goede zaak. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Gladius
ge gaat me toch niet wijsmaken dat Anderlecht vorige 2 jaren even slecht of slechter voetbal speelde dan Brugge tot hiertoe zekers. vind ik in ieder geval niet |
Das zever hé, Anderlecht speelde ook niet super, maar ZO slecht speelt Club nu ook weer niet. Het is wel een feit dat Club zijn 3 zwakste matchen wel 3 weken op rij speelt, maar voor de rest was het meestal wel degelijk. Ik merk maar al te vaak dat er in de pers altijd wel het negatieve uit de matchen van Club wordt gehaald, maar zo'n armoe was het nu ook weer niet. Pas op, ik zeg niet dat ze verdienen de titel te halen dit jaar, daarvoor waren ze tot nu toch nog niet goed genoeg, maar ik geloof er wel in dat ze in de laatste weken van het kampioenschap hun beste niveau van de competitie zullen halen, en hopelijk is het dan nog niet te laat natuurlijk. Er wordt toch veel te snel vergeten dat Club al bijna het hele seizoen geleden heeft onder blessures bij de sleutelspelers van het elftal, en waarschijnlijk nog maar enkele of zelfs geen enkele keer erin slaagde om 2 matchen naeen de volledige typeploeg op de mat te laten verschijnen |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Gladius
lol dat zeg ik toch helemaal niet. jonges toch :rolleyes:
KSK Beveren - RAFC 0-7 Carrata,Utaka (2x), Olguin (2x) , Verbiest, Stavros
lol owned =p |
Was inderdaad lachen. We kwamen met 23 bussen met als gevolg dat na 5 minuten eerste helft het bier in het bezoekersvak al op was. Om een raid op de kantine te vermijden, heeft beveren tijdens de rust toch nog wat pils klaargezet, maar na tien minuten 2e helft was weer alles op. Al chance dat ondertussen de score het gebrek aan bier deed vergeten, of die kantine had niet meer rechtgestaan  |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Config
Das zever hé, Anderlecht speelde ook niet super, maar ZO slecht speelt Club nu ook weer niet. Het is wel een feit dat Club zijn 3 zwakste matchen wel 3 weken op rij speelt, maar voor de rest was het meestal wel degelijk. Ik merk maar al te vaak dat er in de pers altijd wel het negatieve uit de matchen van Club wordt gehaald, maar zo'n armoe was het nu ook weer niet. Pas op, ik zeg niet dat ze verdienen de titel te halen dit jaar, daarvoor waren ze tot nu toch nog niet goed genoeg, maar ik geloof er wel in dat ze in de laatste weken van het kampioenschap hun beste niveau van de competitie zullen halen, en hopelijk is het dan nog niet te laat natuurlijk. Er wordt toch veel te snel vergeten dat Club al bijna het hele seizoen geleden heeft onder blessures bij de sleutelspelers van het elftal, en waarschijnlijk nog maar enkele of zelfs geen enkele keer erin slaagde om 2 matchen naeen de volledige typeploeg op de mat te laten verschijnen |
yep das waar, tis inderdaad enkel die laatste matchen waarop ik me baseer, ik overdreef wel. Brugge zal wel terugslaan, ik zie ze niet simpelweg de handdoek in de ring gooien. Ik hoop iig dat het tot op de laatste speeldag spannend blijft tussen zoveel mogelijk ploegen, en dat we nog wat schoon voetbal te zien krijgen. Uiteindelijk hoopt de neutrale supporter dat de ploeg met het mooiste voetbal kampioen wordt. Ik altans |
|
|
| FCB_Fanatic |
In de eerste plaats +1 voor Config zijn reactie
| quote: | Originally posted by Gladius
yep das waar, tis inderdaad enkel die laatste matchen waarop ik me baseer, ik overdreef wel. Brugge zal wel terugslaan, ik zie ze niet simpelweg de handdoek in de ring gooien. Ik hoop iig dat het tot op de laatste speeldag spannend blijft tussen zoveel mogelijk ploegen, en dat we nog wat schoon voetbal te zien krijgen. Uiteindelijk hoopt de neutrale supporter dat de ploeg met het mooiste voetbal kampioen wordt. Ik altans |
Ik vermoed dat je je hier baseerd op de beelden van Studio 1. Als ik een aantal (objectieve) Club supps moet geloven, gaven die beelden een vertekend beeld van de werkelijkheid. De match tegen Lokeren bijvoobeeld was inderdaad geen topprestatie van Club, maar ook Lokeren verdiende in het beste geval een gelijkspel. Bovendien zijn nog een aantal Club kansen (Sterchele en Sonck alleen voor de keeper) niet eens in de samenvatting gekomen. En het is zeker niet de eerste keer dat dergelijke kansen over het hoofd worden gezien (niet enkel bij matchen van Club overigens). Kijk maar eens naar de samenvattingen van Studio 1 op rtbf, dat programma is op alle vlakken beter als die klucht op één.
Ik ben het trouwens niet eens met je stelling dat een neutrale supporter de ploeg met het beste voetbal als kampioen verkiest. Ik ben Club supporter, maar heb daarnaast ook een mening over welke ploeg ik het liefst kampioen zie worden en kijk daarbij niet naar het geleverde voetbal. Ik kijk daarbij naar het belang van het Belgisch voetbal. Daarom dat ik het ook een ramp zou vinden als Cercle kampioen zou worden. Dan geef ik liever de voorkeur aan Standard (hoewel ook dat alles behalve ideaal is gezien ook zij een handicap hebben qua Europese coefficient). |
|
|
| Gladius |
man gij kunt een pakske naast de kwestie lullen ze. da kan best zijn dat ze een punt hadden verdiend, en dat ze bepaalde kansen niet tonen, maar de matchen van Brugge krijgen toch altijd een vrij ruime samenvatting, en daarin zie ik gewoon dat het voetballend op niks trekt de laatste matchen. Toch o zo moeilijk om dat toe te geven eh =).
dikke zever over dien titel trouwens. de beste ploeg van België (en voor bij de ploeg met het mooiste voetbal, Cercle of Standard dus wss) verdient het om in Europa te gaan en er een centje aan te verdienen. Alleen zo kan een kleine club als Cercle groeien, en niet door volgend jaar al de goei te laten weggaan en een nieuwe ploeg te kopen. Genk kwam toch ook als kleine club praktisch uit het niets een aantal jaar geleden? Als Cercle zo goed als de hele kern kan behouden, waarom zou dat dan per se een 'ramp' worden in Europa? |
|
|
|
|