|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Yup, volledig terechte kaart voor Drogba. Tevez was idd al heel de match aant bikkelen, maar als ge ziet hoe Essien bvb tekeerging vind ik het niet meer dan normaal dat zo'n manneke zich zo sterk mogelijk weert. En zelfs al is de sfeer wa opgefokt, dan nog moete als speler geen andere speler slaan, ook al is het maar een sissy-slap :p Lubos Michel kon gewoon niet anders dan rood trekken, anders was het daarna helemaal uit de hand gelopen. En Tevez heeft ook geel gekregen voor zijn gedrag, dus hij kwam er ook niet zomaar mee weg. |
|
|
| Gladius |
quote van de dag: 'Was het een goede finale? Neen!' (c) Dirk Abrams
=> |
|
|
| Real |
| Was dat niet Dirk Deferme? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| Devilex |
do 22/05/08 - Voorlopig heeft Standard nog niemand aangetrokken en is er ook nog niemand vertrokken, ook Milan Jovanovic niet.
"Tot hiertoe blijft iedere basisspeler bij ons", zegt directeur Pierre François in Het Nieuwsblad.
"Wij denken dat voor 99 % zeker zo te kunnen houden. Zelfs Jovanovic is Frans aan het leren."
Marouane Fellaini zegt in La Dernière Heure zelfs dit: "Ik blijf bij Standard. 100% zeker |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
do 22/05/08 - Voorlopig heeft Standard nog niemand aangetrokken en is er ook nog niemand vertrokken, ook Milan Jovanovic niet.
"Tot hiertoe blijft iedere basisspeler bij ons", zegt directeur Pierre François in Het Nieuwsblad.
"Wij denken dat voor 99 % zeker zo te kunnen houden. Zelfs Jovanovic is Frans aan het leren."
Marouane Fellaini zegt in La Dernière Heure zelfs dit: "Ik blijf bij Standard. 100% zeker |
hier geloof ik eigenlijk niet veel van. Als er met voldoende centen wordt gezwaaid zullen ze wel verkopen. Zeker wat Jovanovic betreft aangezien die al maanden zit te zeggen dat hij weg wilt. Het feit dat hij Franse les volgt wilt niet veel zeggen ... geeft mss enkel aan waar de interesse vandaan komt --> Frankrijk (Marseille van Gerets ???) |
|
|
| Devilex |
| Jovanovic gaf nochtans duidelijk te kennen dat hij liefst richting Spanje trekt, maar eerlijk gezegd denk ik dat die kerel zelf niet goed weet wat hij wil. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Jovanovic gaf nochtans duidelijk te kennen dat hij liefst richting Spanje trekt, maar eerlijk gezegd denk ik dat die kerel zelf niet goed weet wat hij wil. |
Oh jawel, hij wil het contract van zijn leven tekenen en oorlogje voeren met de Kosovaren. Das zeker! ;) |
|
|
| Devilex |
| Ik kan niet wachten om hem ginder Frans te horen broebelen. |
|
|
| The_G0dfather |
 |
|
|
|
|