return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 77)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by christina
seg mannen, zit gelle nu echt elke voetbalmatch heel den tijd van uw computer naar uw tv en omgekeerd te lopen om toch maar direct te kunnen posten wat er gebeurt?


http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=541&g=1&s=0&r=0&x=1 ;)
Devilex
De eerste klasse seizoen 94/95, de in het vet gemarkeerde clubs zijn ondertussen allemaal gedegradeerd of opgegaan in een fusie.

RSC Anderlecht
Standard Luik
Club Brugge
Eendracht Aalst
Lierse
Germinal Ekeren
Lommel
Sint-Truiden
Seraing
Beveren
KV Mechelen
RWDM
Charleroi
AA Gent
Cercle Brugge
Antwerp
KV Oostende
Club Liégeois
FenixStyle
quote:
Originally posted by Devilex
De eerste klasse seizoen 94/95, de in het vet gemarkeerde clubs zijn ondertussen allemaal gedegradeerd of opgegaan in een fusie.


Tja anderzijds zou een fusie sommige clubs veel beter helpen dan die 'jarenlange traditie' waar ze uiteindelijk toch niets mee kopen...
BZRK
quote:
Originally posted by MikeVee
En Tubeke naar eerste.
Maar hey, straks zal er in het supporterscafé wel een liquid overdose langskomen en dan is deze zondag snel vergeten
:p


:stongue:
Jasperovitsj
Haha, die had ik zelfs nog niet gelezen :haha:
FenixStyle
En de Antwerpsupporters laten momenteel in Deurne zien waarom vele voetballiefhebbers hen toch liever nog een jaartje langer in tweede zien blijven.. :rolleyes:
Jasperovitsj
Ah plezant, en wij moeten sebiet daarlangs naar huis rijden. Wordt lachen :o
Gladius
quote:
Originally posted by FenixStyle
En de Antwerpsupporters laten momenteel in Deurne zien waarom vele voetballiefhebbers hen toch liever nog een jaartje langer in tweede zien blijven.. :rolleyes:

simpel: als er geen flikken staan komen er geen rellen en blijft alles rustig. Oh ja, al die 'vele voetballiefhebbers' zijn uiteraard ópgetogen met de komst van Tubeke naar eerste klasse, een betonvoetbalploeg die zelfs het bezoekersvak van Antwerp nog niet vol kregen :rolleyes:

That being said, Antwerp was slecht vandaag en uiteindelijk is Tubeke de verdiende winnaar van de eindronde. We zitten weer voor een paar jaar langer vast in 2de :whip:
Devilex
Fadiga voor 2 seizoenen naar Beerschot, goe bezig bij Gent.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Fadiga voor 2 seizoenen naar Beerschot, goe bezig bij Gent.


is al een tijdje bekend ondertussen ;)

Ik vind het een goede beslissing van Gent!!! Hij wordt dit jaar 35 en is dus allesbehalve een speler waar men naar de toekomst toe nog op kan bouwen. Verder zijn de commentaren over Fadiga zeker niet altijd even positief. Het is nog steeds een geweldige spelers maar hij is lang niet meer zo constant in zn prestaties. Hij kiest een beetje zn piekmatchen eruit en speelt dus zeker niet iedere match op het niveau van in de bekerfinal

djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
is al een tijdje bekend ondertussen ;)

Ik vind het een goede beslissing van Gent!!! Hij wordt dit jaar 35 en is dus allesbehalve een speler waar men naar de toekomst toe nog op kan bouwen. Verder zijn de commentaren over Fadiga zeker niet altijd even positief. Het is nog steeds een geweldige spelers maar hij is lang niet meer zo constant in zn prestaties. Hij kiest een beetje zn piekmatchen eruit en speelt dus zeker niet iedere match op het niveau van in de bekerfinal


Als supporter van Gent vind ik zoiets natuurlijk jammer. Remember de bekerfinale. Maar ik begrijp ze ook wel. Zijn fysieke paraatheid is ook steeds twijfelachtig. Fadiga speelt met Defibrilator. En hij speelt inderdaad alleen maar goed tegen de goede ploegen. Hij speelde ook maar 2 matchen volledig uit bij Gent. En zet zo iemand op de bank dan begint die direct te klagen.
Gladius
gadverdomme, Cannavaro waarschijnlijk niet op het EK. DJU TOCH! :whip: :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 
Privacy Statement