return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 23)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Standard gaat vanavond een heel mooi kloofje slaan.

waarschijnlijk, ... maar ik heb serieuze twijfels of ze die kloof kunnen vasthouden tot het einde van het seizoen. Ik geloof er niet in dat ze zo constant gaan blijven presteren. Zeker niet als ze eens met een aantal schorsingen of gekwetsten te maken krijgen.
Config
zelfs als Standard wint, dan NOG is het een prachtige stand tot nu toe, tem zulte-waregem (10de) staat iedereen gewoon nog op 5 punten van plaats 1, en sowieso op 4 punten van plaats 2 :) Lekker spannend toch? Voor mij mag het gerust een heel seizoen zo blijven
FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
waarschijnlijk, ... maar ik heb serieuze twijfels of ze die kloof kunnen vasthouden tot het einde van het seizoen. Ik geloof er niet in dat ze zo constant gaan blijven presteren. Zeker niet als ze eens met een aantal schorsingen of gekwetsten te maken krijgen.

Idd.. Daarbij komt dan nog eens dat zowel Anderlecht, Brugge en Genk niet goed spelen, dus die ploegen kunnen alleen maar beter doen.. Zowiezo wordt het een spannend seizoen :)
FCB_Fanatic
wat een teleurstelling, Club Europees uitgeschakeld :(

heb wel een groot stuk van de eerste helft gemist, maar van hetgeen ik heb begrepen was vooral de verdediging enorm zwak toen (0-2 is duidelijk). Tweede helft was nog degelijk. De Noren (die niet meer moesten) werden weggedrukt, maar in dergelijke situatie natuurlijk weinig uitgespeelde kansen bij elkaar gespeeld. Meestal afstandschoten en lange ballen in de hoop dat ze goed vallen. Er kwamen wel kansen, maar toch te weinig naar mijn mening ... vooral Salou was toch wel geregeld enorm ongelukkig in zijn acties. Na de uitsluiting van Simaeys nog even kunnen volhouden, maar met 10 tegen 11 dan toch geleidelijk de match uit handen gegeven, en werd het nog bijna 1-3. Het was niet meer te belopen. Verder wel een ENORM sterke match van Blondel :eyes:

Anderlecht wel geplaatst, hopelijk komen ze ver, dat ze toch de Belgische coefficient enigzinds op hoogte houden
Config
ferme ontgoocheling toch..
en what the hell is dat met dat gezeik op Salou? Die kerel valt vorige match keigoed in en speelde vandaag als enige van de aanvallers een goeie match, sterke controles en afleggen naar medemaats, precies wat een targetman moet doen. Dat Salou nipt niet aan een paar ballen kan is misschien niet zijn schuld, maar miss was het gewoon de pass die slecht was. Dat negativisme rond Salou altijd, begint een beetje overdreven te worden allemaal.
En prof aan Anderlecht btw
FCB_Fanatic
ik heb niet gezegd dat hij slecht heeft gespeeld, ik heb gezegd dat hij ongelukkig was in zijn acties. Steeds net niet ...
Bl@ckOut
Kheb alleen de 2e helft van Anderlecht kunnen zien, daarin hebben ze mij niet echt kunnen overtuigen maar goed, naar het schijnt was de 0-1 verdiend op basis van de eerste helft. Als Anderlechtfan ben ik natuurlijk blij dat ze door zijn, maar 't is triest dat alle andere Belgische ploegen uitgeschakeld zijn. Standard was beetje te verwachten, maar Brugge, dat had ik toch niet verwacht. Begin oktober en nog maar 1 Belgische ploeg op het Europese toneel, als je dat vergelijkt met Griekenland die nog 6 ploegen actief hebben... 't is dikke miserie :o

Ach ja, laten we hopen dat Anderlecht iets kan forceren en idd de Belgische coëfficient kan handhaven.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Kheb alleen de 2e helft van Anderlecht kunnen zien, daarin hebben ze mij niet echt kunnen overtuigen maar goed, naar het schijnt was de 0-1 verdiend op basis van de eerste helft. Als Anderlechtfan ben ik natuurlijk blij dat ze door zijn, maar 't is triest dat alle andere Belgische ploegen uitgeschakeld zijn. Standard was beetje te verwachten, maar Brugge, dat had ik toch niet verwacht. Begin oktober en nog maar 1 Belgische ploeg op het Europese toneel, als je dat vergelijkt met Griekenland die nog 6 ploegen actief hebben... 't is dikke miserie :o

Ach ja, laten we hopen dat Anderlecht iets kan forceren en idd de Belgische coëfficient kan handhaven.

de oorspronkelijk 'kleinere' voetballanden maken gewoon vooruitgang, en in België blijven ze stilstaan of gaan ze achteruit. België is trouwens niet het enige land dat het dit jaar slecht doet. Ook Nederland houd in de Uefa cup slechts 1 ploeg over: AZ. Ajax is na de uitschakeling in de CL gisteren ook uitgeschakeld in de Uefa Cup.

maar ik blijf erbij dat Wien en Brann Bergen ploegen zijn die Anderlecht en Brugge normaal moeten uitschakelen. Beide ploegen zijn op dit moment gewoon enorm slecht bezig. Bij Anderlecht was dat toch voldoende om zich nog te plaatsen, bij Brugge niet. (over Standard zwijg ik, die hadden gewoon een enorm goeie ploeg tegen)
Real
Rode Duivels zijn geen Kampioenen

België kon zaterdag niet scoren tegen Finland en ook in de kijkcijfers scoorden de Rode Duivels niet. FC De Kampioenen haalde dubbel zo veel kijkers.

Xavier Waterslagers drinkt een dagschotel op het succes van FC De Kampioenen. (foto photonews)

Wedstrijden winnen is moeilijk voor de Rode Duivels én voor FC De Kampioenen. Naar nog meer vergelijkingspunten zoeken zullen we niet doen.

Het verschil tussen beide ploegen is de populariteit. Zaterdag stemden 423.223 mensen op Canvas af om naar België-Finland te kijken terwijl op datzelfde moment de elvendertigste heruitzending van FC De Kampioenen op Eén 902.494 kijkers lokte.

Ook nog opvallend. Op donderdag 4 oktober haalde de Uefa Cup-wedstrijd tussen Club Brugge en Brann Bergen 450.000 kijkers en tegelijkertijd keken 330.000 voetballiefhebbers naar Rapid Wenen-Anderlecht en dat terwijl op donderdag doorgaans minder mensen voor hun televisie zitten. Mijn gedacht!

Bron: sport.be

:stongue:
djcresto
quote:
Originally posted by Real

Ook nog opvallend. Op donderdag 4 oktober haalde de Uefa Cup-wedstrijd tussen Club Brugge en Brann Bergen 450.000 kijkers en tegelijkertijd keken 330.000 voetballiefhebbers naar Rapid Wenen-Anderlecht en dat terwijl op donderdag doorgaans minder mensen voor hun televisie zitten. Mijn gedacht!

Raar dat brugge zoveel meer kijkers had dan Anderlecht.

Real
Was Anderlecht niet op VT4 met GUI POLSPOEL en CARL HUYBRECHTS? :nervous:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Raar dat brugge zoveel meer kijkers had dan Anderlecht.

waarom is dat zo raar?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 
Privacy Statement