|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| 217 heb ik al op verschillende fora gelezen. En hij kwam van een avondje feesten in Café Local. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Ik vraag mij nu eigenlijk af wat dat allemaal ter zake doet. Er is ondertussen al gesteld dat hij plots naar rechts is uitgeweken om onbekende reden. Zijn snelheid lag dan mss wel te hoog maar het was een kaarsrecht stuk ook. En we rijden allemaal wel eens te snel. Voor mij hoeft zo'n ganse discussie zoals je ze op verschillende fora ziet echt niet. 't is al erg genoeg wat er gebeurd is. |
|
|
| Eagle` |
klinkt banaal ma ik ben er nog steeds ni goe van. Elk weekend is er wel ergens een ongeval met dodelijk afloop ma tot voor dezen avond waren autoongevallen precies de zoveelste fait-divers in het nieuws. Het begint precies pas nu te dagen hoeveel geluk ikzelf heb gehad een jaar terug, toen ik in slaap gevallen ben achter het stuur op den autosnelweg. No wonder, da die vader zich van het leven beroofde paar dagen terug met zen vrouw en kinderen van zich weggerukt.
R.I.P. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Ik vraag mij nu eigenlijk af wat dat allemaal ter zake doet. Er is ondertussen al gesteld dat hij plots naar rechts is uitgeweken om onbekende reden. Zijn snelheid lag dan mss wel te hoog maar het was een kaarsrecht stuk ook. En we rijden allemaal wel eens te snel. Voor mij hoeft zo'n ganse discussie zoals je ze op verschillende fora ziet echt niet. 't is al erg genoeg wat er gebeurd is. |
Da's gesproken. |
|
|
| FUSyke |
Idd, iedereen doet zich hier weer heiliger voor dan dat hij/zij is:whip: Dus jullie houden zich steeds aan de juiste snelheid en jullie drinken ook nooit een pintje als jullie met de auto zijn??? Ik heb hier op het forum toch al enkele aardige boetes zien staan.
Wie zonder zonden is, werpt de eerste steen!
R.I.P. Sterchele! Bij Brugge was hij een van de beste en hij was een leuke man. Spijtig dat hij moest gaan... |
|
|
| Gladius |
| schone voetbalmiddag op den Bosuil gehad :cool: |
|
|
| christina |
Ze hebben 100 supporters van LIERSE uit de trein gezet. Waarom ?
Ze zaten in eerste klasse.
Ze hebben het gras van LIERSE veranderd in papier? Waarom?
Op papier is LIERSE altijd sterker.
Waarom koopt iedereen van LIERSE tegenwoordig bij de Carrefour?
Op die manier verzamelen ze toch nog wat punten.
Wat is het verschil tussen LIERSE en een spel kaarten?
In een spel zitten er maar vier boeren.
:stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Voetbal brengt echt het slechtste in mensen naar boven. |
|
|
| Devilex |
En nu de eindronde...
Vanavond in derde klasse alvast de heenronde Eendracht Aalst - WS Woluwe |
|
|
| Real |
| Vanavond finale UEFA-cup ja! Hopelijk met een Buffel in de basis (of op de bank). Spijtig genoeg kan ik niet kijken, ik moet zelf sjotten. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zonde dat Lombaerts dit niet kan meemaken op het veld. |
|
|
|
|