return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 71)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Devilex

Cercle Brugge doet trouwens niet eens mee aan de Intertoto, zegt ook genoeg over hun ambities naar volgend jaar toe imho.

Das gewoon omdat dat veel te vroeg in de voorbereiding valt.

Ik concludeer daar zelf niets uit naar hun ambities toe.
Jasperovitsj
En in een Intertoto valt meer te verliezen dan te winnen. Ik denk niet dat Cercle gebaat is met twee duels tegen een onbekend Litouws of Armeens semi-amateurploegske. De zware verplaatsing, de thuismatch waarvoor geen kaarten verkocht gaan worden, financieel onaantrekkelijk, het risico op blessures, en let's face it, zelfs al haalt Cercle de uefa cup, daar gaan ze geen potten breken hé. Ik denk dat ze dat zelf wel goed genoeg beseffen. Dan liever op safe spelen en gewoon rustig voorbereiden zodat ze volgend seizoen in de competitie misschien kunnen bevestigen.
FCB_Fanatic
quote:
Volgend seizoen speelt Anderlecht los kampioen, ben ik vrijwel zeker van.

natuurlijk, net zoals vorig jaar en dit jaar ... :rolleyes: Toen was iedereen het er ook telkens volledig mee eens dat ze los kampioen zouden worden. Het liep even anders: vorig jaar pas op het einde Genk kunnen afschudden, en dit jaar tweede na Standard.

quote:
Anderzijds vind ik het wel triestig dat ploegen zoals Germinal Beerschot en Cercle Brugge nu kaalgeplukt gaan worden zodat ze volgend seizoen terug in de tweede kolom terechtkomen.

bwa, vorig jaar verloor GBA met Sterchele ook de topschutter en dat hebben ze toch ook goed kunnen opvangen. GBA draait nu toch al een aantal seizoenen mee in de linker kolom en hebben ondertussen wel een bepaalde basis om op verder te bouwen. Tot op heden is het trouwens enkel Losada die vertrokken is en hebben andere spelers met interesse al gezegd te willen blijven. Bij Cercle Brugge heb ik dan weer mijn twijfels of ze nog zo'n seizoen kunnen draaien. Ik denk dat daar eerder een scenario zoals met Genk zit aan te komen. Een seizoen boven hun mogelijkheden uitgroeien en dan het seizoen erop weer terugvallen. Zeker als ze ook echt een aantal spelers verkopen (of met blessures te maken krijgen zoals op het einde van dit seizoen).
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En in een Intertoto valt meer te verliezen dan te winnen. Ik denk niet dat Cercle gebaat is met twee duels tegen een onbekend Litouws of Armeens semi-amateurploegske. De zware verplaatsing, de thuismatch waarvoor geen kaarten verkocht gaan worden, financieel onaantrekkelijk, het risico op blessures, en let's face it, zelfs al haalt Cercle de uefa cup, daar gaan ze geen potten breken hé. Ik denk dat ze dat zelf wel goed genoeg beseffen. Dan liever op safe spelen en gewoon rustig voorbereiden zodat ze volgend seizoen in de competitie misschien kunnen bevestigen.

Kijk naar Aalborg dit jaar. Gent had zo moeten winnen tegen dat Deens ploegje en derna is Aalborg nog ver geraakt. Je weet dus nooit.
The_G0dfather
On a transfer note:

bij barça mogen ronaldinho, deco en eto'o weg van Laporta.

Edmilson gaat zeker weg.

Deco & Edmilson ok, maar Ronnie en Eto'o gaat er bij mij niet in. Zeker Eto'o heeft nog een degelijk seizoen gespeeld ondanks zijn blessure ih begin. En ronnie was idd compleet uit vorm waar wat niet is kan altijd terugkeren.
FCB_Fanatic
Man U :toocool:
FUSyke
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Man U :toocool:
:whip: :whip: :whip:
Devilex
Wat een bloedstollende match...

Die Ronaldo is toch een dik stuk arrogantie hoor, ik vond het prachtig dat hij misste.
Maar ik vond het verschrikkelijk voor John Terry aangezien hij misste door de slechte staat van het veld en op die manier de Champions League overwinning wegschonk.
FCB_Fanatic
quote:
Wat een bloedstollende match...

Die Ronaldo is toch een dik stuk arrogantie hoor, ik vond het prachtig dat hij misste.
Maar ik vond het verschrikkelijk voor John Terry aangezien hij misste door de slechte staat van het veld en op die manier de Champions League overwinning wegschonk.

de commentator was idd ook bezig over arrogantie ... mijn eerste indruk was gewoon dat hij twijfelde in zn aanloop. Ik kan echt moeilijk geloven dat je op zo'n moment een penalty neemt op die manier. Mss moet ik de beelden eens opnieuw bekijken

maar goed, maakt uiteindelijk nie uit, ben content dat Manchester heeft gewonnen :D
Devilex
Verder was ik het ook oneens op de manier waarop Drogba uit de wedstrijd verdween. Thevez had heel die heisa uitgelokt, en als je dan denkt hoe gespannen iedereen daar toen al liep.

Real
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
de commentator was idd ook bezig over arrogantie ... mijn eerste indruk was gewoon dat hij twijfelde in zn aanloop. Ik kan echt moeilijk geloven dat je op zo'n moment een penalty neemt op die manier. Mss moet ik de beelden eens opnieuw bekijken

Nah dat was zeker geen twijfel. Hij wachtte op een reactie van de keeper, maar Cech bleef lang genoeg staan, waardoor de concentratie bij Ronaldo weg was, en hij een flutballetje traptje.

En wat ik heb medelijden met Lampard en vooral Terry. :(
djcresto
quote:
Verder was ik het ook oneens op de manier waarop Drogba uit de wedstrijd verdween. Thevez had heel die heisa uitgelokt, en als je dan denkt hoe gespannen iedereen daar toen al liep.

Als ge in iemand zijn gezicht klopt moet ge altijd uitgesloten worden, of het nu uitgelokt is of niet, of het nu hard is of niet. Waar gaat ge anders de grens trekken?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 
Privacy Statement