|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Goeie aanwinst inderdaad :)
Was wel lachen dat hij de term 'box-to-box' nog nooit gehoord had :D
Spijtig dat Théréau nog niks heeft kunnen tonen, en bij Triguinho is het al helemaal een ramp :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| haha, Kezman janet! |
|
|
| massiveK |
| Zal de match op TV uitgezend worden? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by massiveK
Zal de match op TV uitgezend worden? |
Ja, op VT4, als je die zender hebt.
Anders moet je maar naar een Turks café gaan :toothless |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MikeVee
op VT4 |
ach, nu weet ik weer waarom ik morgen niet ga kijken... |
|
|
| massiveK |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ja, op VT4, als je die zender hebt.
Anders moet je maar naar een Turks café gaan :toothless |
Bedankt voor de info ;) |
|
|
| Gladius |
| er moet op een tv-kaske dringend ne knop komen met 'mute stupid commentator'. |
|
|
| _Jedi |
^troost u dat is niet alleen op voetbalgebied :rolleyes:
-> nederlandse Autosportcommentator op Eurosport (wereld van verschil met Peter Baert)
-> VRT commentators bij de Formule 1 (gelukkig is er nog La Deux!)
Is er eigenlijk vanavond al Championsleague of is dat alleen wanneer ze al in in poeles spelen op dinsdag en woensdag? |
|
|
| Gladius |
| de groepsfase begint in September, morgen & volgende week is de laatste kwalificatieronde (heen en terug) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by _Jedi
(gelukkig is er nog La Deux!) |
ITV > *
Al is het niveau wat gezakt sinds James Allan beslist heeft de blinde fanboy uit te hangen én Ted Kravits nog meer in overacting verzeild is geraakt. Gelukkig zijn er nog Martin Brundle, Louise Goodman en Mark Blundell voor de professionele interludes. |
|
|
|
|