return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gladius
eerste training Feynoord, precies wel ambitie na al die aankopen:
FCB_Fanatic
Gent is nu bezig aan zn match voor de Intertoto. Match is om 16u begonnen en tussenstand is 0-1. Goal van Foley in de 16de minuut. Ziet er dus goed uit voor Gent :)

Hopelijk raken ze in de Uefa cup, zou goed zijn voor het Belgisch voetbal :)
Jasperovitsj
We mogen de coëfficient wel eens terug gaan opkrikken ja :)
MikeVee
0-4 geworden, dus gent een ronde verder.
MikeVee
Sterchele voor 5 jaar naar Club Brugge. :)
Neooo
C'est BUFFALO!! :D
FenixStyle
Genk gisteren vrij goede match gespeeld en met 1-0 gewonnen van FC Porto. We lijken toch alvast klaar te zijn voor het nieuwe seizoen :)
FCB_Fanatic
Genk - Sarajevo 1-2

ik heb niet de hele match gezien, maar hetgeen ik heb gezien heb, was ronduit zwak. Geen Europees voetbal dit jaar voor Genk en ze zijn het gewoon niet waard te hebben :mad:
Gladius
hmm tja, als ge na zoveel kansen nog ni kunt scoren... het zat niet mee vanavond. 't is nog mogelijk, maar het zal wel heel moeilijk worden in Sarajevo.
FenixStyle
Damn wat een ronduit schandalige match. Het geluk zat ons niet mee, maar het spelpeil was ook allesbehalve goed.. :mad:
We gaan een zwaar avondje tegenmoet daar in Sarajevo.. :nervous:

Progrez
Haha Genk toch. Champions league missen zal wel een serieuze streep door de rekening zijn. Amateurs.

Zonet Antwerp - Ipswich Town: 1-1, na een sterke partij. Neem daar een voorbeeld aan.
FenixStyle
quote:
Originally posted by Progrez
Zonet Antwerp - Ipswich Town: 1-1, na een sterke partij. Neem daar een voorbeeld aan.


Dat was natuurlijk maar een oefenmatch. Genk speelde twee weken terug ook een dijk van een wedstrijd tegen CL en UEFA-winnaar Porto... Maarja, daar zijn we momenteel natuurlijk vet mee..

Ochja, indien we in het eerste half uur erin slagen om door de Bosnische muur te breken en te scoren, zie ik ons nog wel plaatsen.. Maar dan moet er uit een heel ander vaatje getapt gaan worden als vandaag.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 
Privacy Statement