return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 75)
View this Thread in Original format
Gladius
Waar zijn de tijden, zoals de Fluppe het zei, dat we Frankrijk & Nederland nog konden verslagen in zulke duels (voorafgaand aan grote toernooien). Nogmaals zien we dat onze jonge ploeg nog heel wat werk voor de boeg heeft. Vooral het gebrek aan creativiteit & snelheid viel me op gisteren. Maar zoals Kompany het zei, zo'n duels zijn best wel goed om ervaring op te doen.

Volgende zaterdag al Italië-Nederland btw :crazy:
FCB_Fanatic
heel veel had ook te maken met de rampzalige tacktiek die VDE had uitgekozen. Het kleinste kind wist dat dit niks ging worden, behalve VDE natuurlijk :whip:
djcresto
quote:
Originally posted by Devilex
Het is al net zoals op het songfestival, Belgie op zich zal nooit of te nimmer nog iets bereiken.

Er stond overlaatst in de krant een artikel over hoeveel spelers met buitenlandse origine in ons nationaal elftal zitten. Het zijn er alleszinds enorm veel, dan verwacht je toch dat deze een meerwaarde brengen?

Integendeel, hoe goed deze spelers ook functioneren in hun eigen ploeg of op individueel vlak, het lijkt me moeilijk te begrijpen dat een mengelmoes van origines zich met een patriotische mentaliteit kan inzetten voor een nationale voetbalploeg. Iets wat 15 à 20 jaar geleden wel nog kon, toen hadden we als enige buitenlanders Weber, Scifo en nog enkelen, maar die maakten dan ook duidelijk het verschil.


euhm Devilex die gasten zijn wel allemaal als Belg geboren hoor... De meesten zijn zelfs op en top Brusselaar.

Kijk naar Nederland, Frankrijk... Zijn dat allemaal spelers die van origine Nederlands of Frans zijn? Ik dacht het niet...
N.I.C.K.K.
quote:
Originally posted by djcresto
euhm Devilex die gasten zijn wel allemaal als Belg geboren hoor... De meesten zijn zelfs op en top Brusselaar.

Kijk naar Nederland, Frankrijk... Zijn dat allemaal spelers die van origine Nederlands of Frans zijn? Ik dacht het niet...


volledig eens met cresto,Kijk naar de voorlinie van Duitsland;)
Devilex
Daar gaat het hem ook niet om é, ik vind gewoon dat de mensen tegenwoordig veel minder affectie hebben met het nationaal voetbalelftal als vroeger. Vroeger speelden bijna alle spelers in de Belgische competitie, nu moet je echt al de halve Europese competitie volgen om te weten wie er op het veld staat.
The_G0dfather
Da van die afiniteit kan ik me wel iets bij voorstellen maar het feit dat ze in buitenlandse competities spelen vind ik er maar met de haren bijgesleurd. Dat is ten eerste overal zo en ten tweede, mochten ze bijna allemaal in de belgische competitie spelen, zouden we zagen dat we meer spelers uit topcompetities nodig hebben...

Nogal een geluk dat we gasten zoals Kompany, Van Buyten, Dembélé en Mirallas hebben, anders zou het helemaal niets zijn.
FCB_Fanatic
Eden Hazard :toocool:
FCB_Fanatic
Antwerp - Tubeke: 0-1
33' Stuckens 0-1

Dit zal ook wel de ruststand worden. Antwerp gaat dus serieus uit zn pijp mogen komen indien ze niet nog een jaartje in tweede willen doorbrengen
MikeVee
Zondag, 16u: Tussenstand
Antwerp - Tubeke 0-1
33' Stuckens 0-1

OH Leuven - KVSK United 0-0
Devilex
En we hebben er met Tubeke een nieuwe eersteklasser bij.

FCB_Fanatic
en Antwerp mag nog een jaarke langer in 2de blijven ploeteren :D
MikeVee
En Tubeke naar eerste.
Maar hey, straks zal er in het supporterscafé wel een liquid overdose langskomen en dan is deze zondag snel vergeten
:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 
Privacy Statement