|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Nee op zich is dat inderdaad niet zo duur. Maar als neutrale toeschouwer die zich matig in het voetbal in het voetbal interesseert overweeg je dan snel om een middagje met vrienden te verkiezen dan 25 euro voor slecht plaatsen. De degelijke plaatsen waren 35 en 45 euro. |
Dat is relatief hoor want op de Heizel zit je nergens echt slecht. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Dat is relatief hoor want op de Heizel zit je nergens echt slecht. |
Nergens echt goed, zul je bedoelen? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nergens echt goed, zul je bedoelen? |
:gsmile:
De afstand tot het veld is inderdaad groot maar voor 't overige valt dat toch best mee? Er zijn genoeg eersteklasseclubs waar je een veel minder goed zicht op het veld hebt. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
:gsmile:
De afstand tot het veld is inderdaad groot maar voor 't overige valt dat toch best mee? Er zijn genoeg eersteklasseclubs waar je een veel minder goed zicht op het veld hebt. |
Ja ok er zijn erger stadions in Belgie, maar een stadion van 12.000 plaatsen moogt ge niet vergelijken met de Heizel he. Vind dat de Heizel als nationaal stadion toch echt wel veel te weinig voorstelt.
Nuja, zowiezo hinken we in België in het algemeen qua infrastructuur zwaar achter op andere landen.. :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ja ok er zijn erger stadions in Belgie, maar een stadion van 12.000 plaatsen moogt ge niet vergelijken met de Heizel he. Vind dat de Heizel als nationaal stadion toch echt wel veel te weinig voorstelt.
Nuja, zowiezo hinken we in België in het algemeen qua infrastructuur zwaar achter op andere landen.. :) |
True.
Maar mijn punt was gewoon dat ik als voetbalsupporter niet ga klagen dat ik 25 euro moet betalen voor een match op de Heizel, wetende wat ik allemaal al heb meegemaakt :) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Gladius
Tubeke - Antwerp vanavond op LaDeux! =) |
1-0... |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
True.
Maar mijn punt was gewoon dat ik als voetbalsupporter niet ga klagen dat ik 25 euro moet betalen voor een match op de Heizel, wetende wat ik allemaal al heb meegemaakt :) |
Second that. Al moet ik toegeven dat ik op het vlak van voetbalbeleving toch nog het liefst in zo'n ouderwets stadion kom als de Bosuil, Staaien, 't Lisp, Freethiel,... aangezien die meer charmes hebben dan zo'n een stuk beton als het JB-stadion, CVDS-stadion, of ons eigenste Cristal-Arena.. :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
1-0... |
olé olééé olé, ti tidi tidi tidi  |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
olé olééé olé, ti tidi tidi tidi |
ze gaan precies een tandje moeten bijsteken als ze willen opgaan :) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Morgen namiddag wordt de bekerfinale tussen AA Gent en Anderlecht afgewerkt in het Koning Boudewijnstadion. Beide ploegen trainen normaal gesproken de dag voordien in het stadion om zo gewend te geraken aan de grasmat.
Vandaag bleek echter de staat van het veld erg slecht is. Dit wegens de vele neerslag die er gevallen is in de afgelopen uren. Men heeft dan ook de trainingen moeten afgelasten.
|
Ik denk dat dit meer dan de infrastructuur er voor zorgt dat de Heizel alles behalve een ideale voetbaltempel is. |
|
|
| Glexx |
| Tot volgend jaar, in tweede klasse :D |
|
|
|
|