|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ik vind het dan ook vrij arrogant van uw zijde dat gij hier effe over Club komt prediken terwijl ge Club nooit in dezelfde mate zult opvolgen als ik dat doe of Wouter.
|
Mijn excuses. Ik wist niet dat ik 100% voetbalfreak moest zijn om deel te mogen nemen aan deze discussie. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bertn
Mijn excuses. Ik wist niet dat ik 100% voetbalfreak moest zijn om deel te mogen nemen aan deze discussie. |
en dom ook nog precies :)
ge moogt gerust aan een discussie deelnemen, maar zorg dan ook dat ge een beetje weet waarover ge praat. Anders maakt ge u enkel maar belachelijk.
edit: voor mij is de discussie ondertussen afgelopen, tenzij ge eindelijk eens in staat zijt om ook eens met degelijke argumenten af te komen |
|
|
| Config |
| 2-3 gewonnen, olé :toothless |
|
|
| Devilex |
| Na da match vakkundig nagekeken te hebben moest het eigenlijk 3-2 zijn :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Na da match vakkundig nagekeken te hebben moest het eigenlijk 3-2 zijn :p |
nope
10-4 :toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
Hehe, ter illustratie, de commentaar van een Antwerp-supporter op een ander forum over het 2-2 gelijkspel tegen Geel gisteren, de laatste in de stand:
| quote: |
sja
gisteren hadden we eigenlijk me 5-0 moeten winnen ofzo
geel krijgt 2 kansen (dankzij gepruts van onze verdedigers) en ze maken ze af (me meer geluk dan kunnen)
wij krijgen een tiental goeie kansen en die keeper van geel pakt ze bijna allemaal
|
:o |
|
|
| Progrez |
Dat zal dan toch de plaatselijke Config geweest zijn, want Antwerp had evengoed kunnen verliezen gisteren.
De match trok op geen zak. Zo simpel is het. En het is weer typisch dat de laatste in de stand 4 punten tegen ons pakt.
Als ge denkt dat die ene quote de Antwerpse mentaliteit weerspiegelt, zit ge goed fout. Lees de volgende link maar (als ge toch zo graag fora afgaat op een zondagmiddag): http://www.greatold.be/forum/viewto...&sd=a&start=240
PS: Leer mij den Antwerp niet kennen. Ik kom er al van mijn 6e levensjaar (dwz al 18 jaar), ik ken er de grootste zotten en heb er alles al gedaan, gezien en meegemaakt. Eén enkele post kan nog altijd geen 18 jaar ervaring overtreffen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Progrez
Dat zal dan toch de plaatselijke Config geweest zijn |
:stongue: |
|
|
| Config |
| Ik heb overal fans zitten :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Als ge denkt dat die ene quote de Antwerpse mentaliteit weerspiegelt, zit ge goed fout. |
Dat doe ik uiteraard niet. Kwou maar even tonen dat ge zo'n type uitspraken bij supporters van elke club tegenkomt en dat ze niet exclusief gereserveerd zijn voor Brugge-aanhangers. |
|
|
| Gladius |
hah, gisteren nog op de valreep kampioen geworden met de 3de ploeg van Vremde! We stonden vóór gisteren gelijk met den eerste, maar dmv van een beter doelpuntenoëfficiënt zouden zij kampioen spelen. De boodschap voor ons was dus met zoveel mogelijk goals verschil winnen, geen tegengoals krijgen en hopen op een lage score van den 1ste. Wij wonnen uiteindelijk met 10-0 (tegen de laatste, die dan nog met 8 man waren =p), en zij verloren verassend tegen de voorlaatste. Campione! :D
eindstand |
|
|
|
|