|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Haha , ik ga FC Sint-Joris Sportief van 4de provinciale naar eerste klas loodsen, en we huren een advocaat in als trainer. :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Haha , ik ga FC Sint-Joris Sportief van 4de provinciale naar eerste klas loodsen, en we huren een advocaat in als trainer. :toothless |
er is hier een ware toptrainer in de maak, wouter is gewoon de nieuwe Mourinho :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Gisteravond naar Club gaan kijken, maar veel was er niet te zien. Geen al te goeie match van Club: te vaak te veel slechte combinaties, te weinig kansen, tactisch zat het niet goed ... en dat alles heeft dus ook een slecht resultaat tot gevolg gehad.
Hopelijk recupereren ze vlug een aantal spelers, want momenteel klopt het tactisch plaatje absoluut niet. |
|
|
| Devilex |
| Alé Eendracht Aalst heeft ook zijn eerste punt beet in 3e klasse. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Alé Eendracht Aalst heeft ook zijn eerste punt beet in 3e klasse. |
naar tschijnt ne supporter op den arbiter geklopt omdat ze een goal tegenkregen in de 95e minuut. |
|
|
| djcresto |
| Gisteren naar de samenvatting van CL avond gekeken. Wat een knappe goals! |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by djcresto
naar tschijnt ne supporter op den arbiter geklopt omdat ze een goal tegenkregen in de 95e minuut. |
Idd het waren onnodige verleningen in Sint-Niklaas, en in de 97e minuut scoorde Sint-Niklaas dan nog de gelijkmaker, tot grote frustratie van enkele fans uiteraard. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Gisteren naar de samenvatting van CL avond gekeken. Wat een knappe goals! |
Barcelona was - zelfs met een zeer matige Henry - ronduit indrukwekkend. Volgens mij zijn zij weer de te kloppen ploeg dit jaar. :)
Messi _o_ |
|
|
| Real |
| Straks gaan we weer wat Belgisch geklungel op de Europese velden te zien krijgen. :clown: |
|
|
| djcresto |
| In de samenvatting leek het ook of Inter werd weggespeeld door Fenerbache. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Straks gaan we weer wat Belgisch geklungel op de Europese velden te zien krijgen. :clown: |
in principe moeten een goed Anderlecht en Brugge in staat zijn om hun tegenstander uit te schakelen. Helaas zijn zowel Anderlecht als Brugge niet in goede doen ... Standard speelt dan wel weer goed voetbal, maar maakt in mijn ogen weinig kans. Zenit is volgens mij gewoon stukken sterker.
maar ik hoop erop dat ze toch alle drie doorgaan, dat zou het Belgisch voetbal goed doen. Helaas kan ik de matchen zelf niet volgen, ik heb deze avond een vriendschappelijke zaalvoetbalmatch (hopelijk deze keer wel met voldoende spelers). |
|
|
| Real |
Tussenstand:
Z.St-Petersburg
1 - 38' Arsjavin
0 -
Standard |
|
|
|
|