|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Progrez
Een wanhopige Stijnen (10 goals binnen op twee wedstrijden) en een tot tranen toe bewogen Matthijsen - die zijn misplaatste arrogantie als een boemerang terug in zijn gezicht krijgt - symboliseerden dé totale vernedering.
|
hehe. je somt daar netjes de twee ergerlijkste clup bruhhe-figuren op. Die Matthijsen werkt al maandenlang op mijn systeem:D |
|
|
| Devilex |
| En dan vergeet ge Sterke Lee nog :o |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Bertn
hehe. je somt daar netjes de twee ergerlijkste clup bruhhe-figuren op. Die Matthijsen werkt al maandenlang op mijn systeem:D |
Is Stijnen zo ergerlijk dan? Dacht dat hij altijd heel correct is met de media, vind het persoonlijk een van de meest sympathieke figuren uit de competitie. Klassekeeper zonder sterallures.
Persoonlijk erger ik me dan weer rot aan Sonck. Altijd dikkenekken over zichzelf maar tijdens de match er geen zak van terechtbrengen en constant vitten op je eigen teammates.. Laten gaan opt einde vant seizoen aub, we krijgen er sowieso toch nog altijd meer voor als we ervoor betaald hebben.. dat zou nog de grootste overwinning vant seizoen zijn :tongue2 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
On a sidenote, Ronaldo liet dit weekend nog maar eens eventjes zien wie de beste voetballer van het moment is:
1-0
2-0
3-0
4-0
3 assists, 1 goal, niet slecht :eyespop: :crazy: |
Absoluut de beste voetballer ter wereld. Snelheid, techniek en trefzeker. Zalig die eerste goal van Rooney |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
Wel jammer dat als je een hele match domineert naar huis moet keren met een 2-6. |
HAHAHA:stongue:
domineren met ZES tegengoalen, haha, slechte verliezer precies?:wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nee, gewoon gestuit op een bijzonder efficiënt Genk en een sterk keepende Bailly. Enfin, kzeg niet dat ze hadden moeten winnen, maar ze hebben het spel effectief wel het grootste deel van de tijd gedomineerd. |
|
|
| Progrez |
En daarom dat het eigenlijk 6-2 voor brugge had moeten zijn.
...
:stongue: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nee, gewoon gestuit op een bijzonder efficiënt Genk en een sterk keepende Bailly. Enfin, kzeg niet dat ze hadden moeten winnen, maar ze hebben het spel effectief wel het grootste deel van de tijd gedomineerd. |
zes tegengoalen, das elke 15 minuten één, das (minstens) om de 15 minuten een gat in uw verdediging. waar gaat ge dan nog de tijd vinden om goed te spelen? laat staan te domineren...:rolleyes: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
zes tegengoalen, das elke 15 minuten één, das (minstens) om de 15 minuten een gat in uw verdediging. waar gaat ge dan nog de tijd vinden om goed te spelen? laat staan te domineren...:rolleyes: |
in de andere 86 minuten me dunkt :), grappig om te zien welke reactie er op komt, maar ik ben serieus. Over de hele match gezien was een 6-2 logischer geweest. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
Over de hele match gezien was een 6-2 logischer geweest. |
Mjah, daar ga ik toch niet mee akkoord. De 6 goals die zijn gevallen waren bijna altijd te wijten aan fouten in de Brugse verdediging, en veel "geluk" was er niet mee te maken. Club heeft ook wat pech in de afwerking gehad, dus ze hadden zelf misschien nog 1 of 2 doelpunten meer kunnen scoren. Maar die 6 tegengoals waren toch terecht hoor. :) Of ze te vermijden waren, das een andere zaak :o |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
in de andere 86 minuten me dunkt :), grappig om te zien welke reactie er op komt, maar ik ben serieus. Over de hele match gezien was een 6-2 logischer geweest. |
Over het algemeen speelden we mss niet supersterk, wel waren we voor ene keer eens zeer efficiënt dus die 6 goals waren imo dan ook terecht :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, daar ga ik toch niet mee akkoord. De 6 goals die zijn gevallen waren bijna altijd te wijten aan fouten in de Brugse verdediging, en veel "geluk" was er niet mee te maken. Club heeft ook wat pech in de afwerking gehad, dus ze hadden zelf misschien nog 1 of 2 doelpunten meer kunnen scoren. Maar die 6 tegengoals waren toch terecht hoor. :) Of ze te vermijden waren, das een andere zaak :o |
Terecht zeg jij, dan zou ik toch graag eens weten in welke mate jij die 2de tegengoal terecht vond :) Je kan toch op zijn minst stellen dat Club niet gekregen heeft wat het verdiende. |
|
|
|
|