|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Zolang het niet op VT4 komt ben ik content. Carl Huybrechts en Gui Polspoel kan ik missen als kiespijn. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Zolang het niet op VT4 komt ben ik content. Carl Huybrechts en Gui Polspoel kan ik missen als kiespijn. |
amen to that !!! :toothless |
|
|
| Gladius |
| + de diepgaande & enthousiaste analyse van Snelders niet te vergeten! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kzou VDE eigenlijk eens zelf commentaar op een match van de Duivels willen horen geven :o |
|
|
| djcresto |
Heb over Belgacom TV ook nog geen klachten.
Snelheid die verminderd tijdens tv kijken: nog geen last van gehad.
Beeldkwaliteit is goed en een pak extra zenders (vooral discovery channels, national geographic, animal planet zijn interessant, bij telenet moet je daarvoor bijbetalen).
Zapsnelheid is storend maar bij één van de vorige updates wel verbeterd.
Het opnemen en niet kunnen kijken is ook soms niet handig omdat we onze kabel hebben opgezegd. Dat zou pas opgelost zijn als er een nieuwe decoder is. Aan de andere kant komt het zelden voor dat we iets willen opnemen en tegelijk nog naar iets anders kijken.
Over kostprijs heb ik geen klagen. Is ongeveer 17 euro per maand. Kabel is eerste jaar 170 en erna 120. Uiteraard als je een Belgacom abonnement neemt zeg je de kabel best op. Dan komt het goedkoper uit dan telenet want daar moet je kabel + abo betalen.
Hebben nu ook alles in een pack laten steken en beschikken nu ook over 17 gig en de kostprijs die nog wat naar beneden ging.
De kostprijs van de extra features is natuurlijk hoog. Zo ga ik nog veel naar videotheek om dvd's te huren. Nu hebben we wel weer 9 maand 10 euro krediet gratis gekregen.
Sta normaal nogal sceptisch tov de grote spelers op de markt maar heb van Belgacom in dit geval nog geen klagen gehad.
Ons telefoonabonnement hebben we nu ook laten omschakelen van een happy time naar een italk happy time (bellen via internetlijn). Gratis bellen na 17u nr vaste nummers en int weekend gratis bellen naar alle vaste en gsm nummers voor 10 euro per maand. Ook de nieuwe modem die hiervoor nodig was kregen we gratis mee. |
|
|
| djcresto |
| Grootste voordeel aan Telenet digitale tv vind ik toch weer Prime. Zeker voor een filmliefhebber. Als je het cinemabezoek laat en niet persé alle nieuwigheden onmiddellijk wil zien kun je hiermee een pak geld besparen. |
|
|
| Devilex |
| Ik zou eventueel Belgacom TV overwegen wanneer de VDSL2 technologie volledig is doorgebroken. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Tja in Limburg is dan wel weer Indi beschikbaar.
Het feit dat Telenet niet beschikbaar is in Limburg heeft trouwens niets te maken met de zogezegde achterstand, maar is gewoon een concurrentiekwestie tussen Telenet en Interelectra. ;) |
Gisteren werd door het Hof van Beroep beslist dat Telenet de klanten van Interkabel (dus IndiTv) mag overnemen. Bijgevolg zal Telenet dus ook in Limburg beschikbaar worden.
Bon toch maar eens goed wikken en wegen welke van de twee nu het beste is voor digitale tv.. Al zal het voetbal wsl toch de doorslag gaan geven ;) |
|
|
| Progrez |
Wat trekt een mens toch aan in het kijken van voetbal op tv?
Als ik vroeg wil gaan slapen, zet ik een wedstrijd van de rode duivels op. Bij gebrek aan rode duivels, zet ik de champions league op. Daarvan heb ik ook nog nooit een wedstrijd kunnen uitkijken.
Studio 1? Zelfs de samenvattingen duren te lang.
Binnenkort is het trouwens weer EK à volonté. Of is het een WK? De komkommertijd op televisie staat in elk geval voor de deur.
Ik schakel binnenkort terug over op de goeie ouwe antenne. Hopelijk blijf ik dan gespaard van voetbal op mijn scherm. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik schakel binnenkort terug over op de goeie ouwe antenne. Hopelijk blijf ik dan gespaard van voetbal op mijn scherm. |
Zeker doen, dan hebde eind 2008 alleen nog sneeuw op uw scherm. Nog meer tijd om naar de voetbal te gaan zien. |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Progrez
Wat trekt een mens toch aan in het kijken van voetbal op tv?
Als ik vroeg wil gaan slapen, zet ik een wedstrijd van de rode duivels op. Bij gebrek aan rode duivels, zet ik de champions league op. Daarvan heb ik ook nog nooit een wedstrijd kunnen uitkijken.
Studio 1? Zelfs de samenvattingen duren te lang.
Binnenkort is het trouwens weer EK à volonté. Of is het een WK? De komkommertijd op televisie staat in elk geval voor de deur.
Ik schakel binnenkort terug over op de goeie ouwe antenne. Hopelijk blijf ik dan gespaard van voetbal op mijn scherm. |
Niemand verplicht u om te kijken eh, pakt u kaske en zapped wa :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by lievez
Niemand verplicht u om te kijken eh, pakt u kaske en zapped wa :D |
in Progrez zn wereld bestaat dat nog niet, die moet nog rechtstaan om zijne tv om te zetten ;) |
|
|
|
|